lidl

Discussion in 'De lounge' started by Daantje85, Mar 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik doe mijn boodschappen bij jouw lidl ;) Ik vind daar het personeel altijd vriendelijk en ook behulpzaam wanneer je iets niet kunt vinden. Ze lopen netjes mee, ipv Daar (wijzend) staat de pindakaas.

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hier ook geen problemen gelukkig..

3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Ligt maar net aan de winkel en de persoon die achter de kassa zit denk ik. Iedereen heeft wel eens een slecht humeur dus die mensen ook. Om nou de hele tijd onaangenaam te doen is iets anders maar ik verwacht geen topservice, daar betaal je ook niet voor.
    Goed scannen en tenminste nog een goede dag wensen vind ik het belangrijkste, alle extra vriendelijkheid is mooi meegenomen. Zo is het ook niet snel onder mijn verwachting ;).

En het personeel in de winkel is tot nu toe ook bijna allemaal gewoon goed behulpzaam.

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Bij ons zijn ze alles behalve shagerijnig.
    Vandaag toevallig geweest en waren aan het fluiten en aan het geinen met elkaar haha

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Lidl waar ik kom zijn ze ontzettend vriendelijk!
    Oudere mensen helpen ze altijd rustig mee met de boodschappen inpakken.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Kom sinds kort geregeld bij de Lidl en ze zijn juist altijd hartstikke vriendelijk! Toevallig vandaag een pyjama geruild, mocht zonder bon: "geen probleem mevrouw en nog een fijne dag! Veel beter dan bij de AH waar een stel chagrijnen niet eens de moeite neemt om een brood te halveren of om te kijken of de paprika's zijn binnengekomen of om je gedag te zeggen als je hebt afgerekend!

Nee hoor; dikke pluim voor de Lidl!:)

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ja of het al precies passend in de tas gaan laden en na een aantal dingen erachter komen dat dat pak melk toch onderin moet... vervolgens moet alles er weer uit etc etc ... irri is dat..

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Hier ex caissière Lidl.. Lidl is een discount, geen supermarkt, mensen moeten hun boodschappen terug in de kar doen en vervolgens op hun gemakkie op de inpaktafels inpakken.. vandaar geen tweede band..

De computer registreert het aantal aanslagen per minuut, wat ook op je avonduitdraai komt te staan.. Minimaal zoveel moet je halen dus ja..

Wat vriendelijkheid betreft, mee eens! Een glimlach, een goedemorgen, of een ik loop even met u mee doen wonderen, is me ook altijd geleerd.

9. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Eens met daantje, en dit is inderdaad niet persoonlijk bedoeld.
    Maar sommige mensen zijn zo traag dat een slak nog sneller
    zou zijn bij wijze van spreken. En als je dan weet ik veel hoeveel
    "slakken" voorbij je kassa ziet komen, kan ik me wat ergenis
    voorstellen.

En aan de andere kant, als jij dit zelf zo ervaart begrijp ik het
    ook heel goed dat je daar niet graag komt. Wie wil er nu door
    een chagerijn geholpen worden, niemand! Bij de AH zijn ze
    daar ook goed in indd. Kan zo vaak zelfs geen "Goeiedag" vanaf.
    Maar ik ben dan zo'n type die dan hardop en vrolijk zegt.
    HALLO OOK GOEIEDAG *BIGSMILE* Dan krijg ik wel iets
    mompelends terug. Laat mn dag er in iedergeval niet door
    verpesten. :)

Ontopic, niet herkenbaar, hier bij de lidl werken er hele
    vriendelijke mensen

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd, vandaar dat ik alles al in de kar/ op de band sorteer
    Vanuit de kar laad ik eerst de zware dingen op de band, en als laatst de dingen die breekbaar/pletbaar zijn zoals eieren en toetjes zodat ik het ook direct in kan laden in de tas. Maar ik ben dan ook een mega adhder qua inladen, ben altijd al klaar met inladen als dr cassiere de prijs zegt, ik hou van een beetje tempo :p

Vind het ook altijd vervelend als mensen 10 minuten in hun portemonnee graaien om elk eurocentje bij elkaar te zoeken om af te rekenen ;)
    Kiepen zowat hun halve spaarpot leeg voor de wekelijkse boodschappen. Ben dan ook erg blij met de speciale pinkassa's

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    nooit problemen met lidl persooneel gehad. ze zijn hier juist super vriendelijk. altijd gedag zeggen. kassierre 'kent' ons ondertussen, we komen er elke woensdag standaard en zitten altijd dezelfde meiden. maken praatje, merk dat ze gek op kids zijn want ze vragen altijd hoe t gaat. kleine meid was keer ziek en week erop vroeg kassa-dame hoe t met haar was en of ze al beter was. nee totaal geen probleem met het personeel, in tegendeel zelfs! idem met AH hier. dames zijn altijd super vriendelijk en zoonlief krijgt van manager altijd een banaan die hij lekker mag oppeuzelen

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier kreeg ik juist op mn flikker van 1 van de medewerkers dat mijn zoontje in de kinderwagen een liga aan het eten was, dat kruimelt namelijk en dan zou de winkel vies worden!?

Anyway, op die vent na vind ik ze allemaal aardig en een fijne winkel.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik vind ze bij de Lidl ook erg klantvriendelijk. Bij de Aldi hier vond ik het minder

14. inkie86

inkie86 Bekend lid

Apr 27, 2011
    982
    6
    18
    Female
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    dankje!!! het is nu voor ons ook even zoeken hoor nu de winkel op de kop is gehaald :)

15. inkie86

inkie86 Bekend lid

Apr 27, 2011
    982
    6
    18
    Female
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

gelukkig mogen wij volop kletsen met onze klanten :D

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja en dan ook meteen netjes willen indelen in de tassen pfffff... gooi die kar vol en inpakken doen ze later maar :p

17. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Hier in Frankrijk vind ik het Aldi personeel over het algemeen vriendelijker dan die van de Lidl, maar het verschilt niet wezenlijk van de 'kwaliteits' supermarkten.

Daarnaast vind ik het juist een voordeel dat ze lekker vlot zijn. Ik hou niet van getreuzel...

18. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,252
    1,010
    113
    Zuid-Holland
    +1 en zeker als het erg druk is in de winkel en bij de kassa....iedereen wil toch graag snel geholpen worden?? en dan zijn ze eindelijk aan de beurt en pakken ze alles op slakkengang in:x Irritant! gelukkig heb ik mn kassa werk al jaren achter me gelaten;)

19. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier bij de liddl zit er heel veel verschil in wie je hebt.
    Bij de ene kan er nog geen goede morgen/ middag van af. en snauwt het bedrag naar je toe.
    En de andere is super vriendelijk.

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Als of ik mezelf hoor:D

Share This Page