Wij kopen alles bij de liddl of aldi Alleen het brood niet, dat komt van de jumbo weg, voor de rest komt bijna alle daar weg, tenzij hun dingen niet hebben zoals soepballetjes in blik en saus voor macaronie/spaghetti daar hebben hun 1 soort van en ik heb ook wel eens de andere nodig
Juist een goed teken dat er een slak op zit. Het is algemeen bekend dat de groenten en fruit van de lidl minder zooi bevat. Wij doen er alle boodschappen, op de chips en het brood na. Bij de Appie en jumbo zijn we toch altijd meer kwijt.
Soms is de ah basic goedkoper als de Lidl, maar dit is iets wat je natuurlijk redelijk makkelijk kan uitvinden. De lidl bij ons is vaak goedkoper in het vlees en groente als de ah. Op sommige reclames na. Bij ons zitten de ah en lidl naast elkaar in het dorp en de overige winkels veel verder weg. Brood haal ik bij de bakker want die heeft speciale koolhydraatarmere soorten.
Ja maar ik vind op enkele produkten na ah basic minder van kwaliteit...en smaak. heb nu ahampoo van ahbasic, 80 cent, kost dus niks masr het is net water....dus gebruik je er veel meer van. bij de hema kun je sommige produkten ook goedkoop kopen.... bijv shampoo, 1 euro e dan heb je een grote fles, of maandverband.....
De luiers bij de lidl zijn nu in de aanbieding 2 pakken voor een tientje (in nl) dus ik zou erheen rijden
De basic cola van jumbo kan wel goedkoper zijn dan lidl idd. Maar alle groenten: komkommer, sla,boontjes, bloemkool is echt duurder bij de jumbo. En het vlees bij ah ook heb de kiloprijzen va de lidl hier en van de ah en de lidl is goedkoper.
sommige dingen wil ik een a-merk van (coca cola, calve pindakaas, unox knakworst) en daarom zou ik niet alleen maar bij een aldi of lidl boodschappen doen. wij gaan eerst altijd zoveel mogelijk halen bij de aldi of de lidl en de rest halen we dan bij een supermarkt. maar als ik het goed begrijp zit de lidl maar 4 km verder dan de aldi. als je eens uitrekend hoeveel die 8 km (2x4) je extra kost met de auto kun je bepalen of dat loont. Als je veel groenten en fruit wil vind ik de lidl wel meer kwaliteit hebben.
Ik ga altijd naar de Lidl, en ben ook echt goedkoper uit, haal gelijk alles voor de hele week, en op de terugweg stop ik bij de Aldi. Bij de Aldi is het enkel een kwestie van ijskoffie kopen (50 cent hahaha) en eventueel coca cola (als ik cola drink wil ik gewoon de echte drinken) Bij de Aldi hebben ze die XXL schnitzels, is mijn dochter gek op dus eens in de zoveel tijd pik ik die dan ook altijd even mee. Na de kerst en pasen enzo ga ik wel altijd even naar AH, dan zijn die zalige ovenschotels allemaal 50% korting Lidl heeft wel een zalige kip pesto schotel zoveel keer per jaar, betaalbaar en zo lekker.
ja precies idd, ik ken ook iemand die er zo blij mee is dat haar groente en fruit bij de appie langer meegaat...nou wees er maar blij mee Ze zou zich alleen even af moeten vragen waarom dat zo is
Als je echt zou willen vergelijken dan moet je eigenlijk overal de kilo prijs van uitrekenen en dan kijken welke de goedkoopste is.
ja dat bedacht ik mij net ook...ik denk dat veel niet naar de kiloprijs maar naar de verpakkingsprijs kijken. Daarom lijken andere winkels goedkoper. Gehakt is bij lidl 500 gram en bij ah 300 gram. Kipfilet bij lidl 600 gram en bij ah 500.
Bedankt voor al jullie reacties! @momisake Ik dacht al.. hahaha @tuc ik bekijk idd ook altijd de kiloprijs Wij eten vrij puur, dus zoveel mogelijk vers en geen pakjes en zakjes. Kijk dan ook vooral naar de prijs kwaliteit verhouding. AH basic valt voor mij dan ook af, wat ik begreep is dat de kwaliteit bij lidl vrij hoog is t.o.v. de prijs. Ik denk dat ik het gewoon maar eens ga proberen. Die opmerking over de melk, weet niet meer wie dat zei, dat íe stinkt. Hebben meer mensen dit? Wij drinken namelijk zelf geen melk, maar dochterlief wel..
Hier ook vergelijk gedaan tussen de AH en de Lidl. Een maand lang bijgehouden en het scheelt me 90 euro in de maand. Ik geef bij de Lidl ongeveer 50 euro per week uit (3 personen) en bij de AH ongeveer 70/80 euro. Lidl zit iets verder weg (5km) maar het scheelt me gewoon teveel. Het enige wat ik nog bij de AH haal is de Brinta en de ontbijtkoek.
Ik doe altijd mijn boodschappen bij de lidl. Ik vind het wel van goede kwaliteit. Ik ga daarna meestal nog wel even naar de ah (zit er naast) om nog de spulletjes te halen die ze daar niet hebben. Scheelt enorm in de kosten als je zo veel mogelijk bij de lidl haalt van wat je nodig hebt. Hier red ik het daarom ook om met 50 euro weekboodschappen te doen. Zonder luiers en andere extra's
Ik haal heel veel bij de lidl. Niet alles want soms is Deen goedkoper met bepaalde dingen. Lidl vind ik 10 keer beter dan de aldi.
ik koop vrijwel alles bij de lidl. alleen luiers haal ik bij de aldi of ergens anders in de aanbieding melk (houdbaar) yoghurtdrink en wcpapier bij de ah gezeefde tomaten, tomatenpuree en knoflook haal ik bij de jumbo chips haal ik waar ik ben, maar niet bij de lidl. evenals pizza voor ons is de lidl gewoon een prima winkel. ooit grijp ik mis, en ga ik alsnog naar een andere winkel
Ik doe de boodschappen bij de Lidl en de AH. Voor bepaalde basisproducten ga ik naar de Lidl, maar AH basic is ook prima betaalbaar. De Lidl heeft soms gewoon niet wat ik zoek. Wij eten voornamelijk biologisch vlees, en wat dat betreft is het bij de Lidl helaas armoe troef. Alleen biologisch gehakt. Dus tja,dan toch maar weer richting AH. Wij hebben ook een Jumbo hier om de hoek (was c1000). Jemig, die zijn echt niet goedkoop!