Lidl

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    fruit en groente
    rijst en pasta's
    kaas
    chocolade
    wasmiddel
    keuken/ wcpapier
    eieren

vlees/pizza's dat soort dingen halen we weer ergens anders

2. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Ik moet meer dan 10 km rijden en voor mij is het voordelig.

Ik koop alles 1x per week en koop alles bij de lidl. Producten bevallen allemaal goed.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik wissel het af, de Lidl en de AH, soms de Plus, de Emté of de Aldi. Eerst ook nog wel de C1000, maar daar was ik altijd het meeste kwijt.
    Geen idee hoe ze precies die test hebben uitgevoerd en of de inhoud ook hetzelfde was, want het maakt natuurlijk ook wel uit of je een fles sap/cola/friet etc. koopt en er zit meer of minder in.
    Bij de Lidl koop ik:
    - Groente- en fruit
    - Toiletpapier
    - Zuivel
    - Soms vlees, hebben steeds meer biologisch enzo.
    - Waspoeder
    - Vaatwastabletten
    - Brood
    - Koekjes
    - Nootjes
    - Rijst etc.

Voor broodbeleg (merk) ga ik meestal naar AH, vind het brood daar ook lekkerder en ze hebben sommige merkproducten die ik echt beter vind smaken zoals Iglo t.o.v. huismerken.

4. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ondertussen al een paar weken de meeste boodschappen bij Lidl gehaald en dat wat ik niet kon vinden of een bepaald merk bij de Jumbo. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben en het flink bespaart. Scheelt dan ook dat we eigenlijk helemaal niets meer uit pakjes en zakjes koken en er bij ons flink veel groenten, fruit en zuivel doorheen gaan. Al met al een goede keuze geweest.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Nijntje er zijn maar een paar producten onderzocht ;)
    Wij hebben jaren boodschappen bij de Appie gedaan, toen een half jaar lidl en via de rekening afschriften gekeken wat goedkoper was. Ondanks dat ik bij de Appie altijd budget merken koos was de lidl toch goedkoper.
    Nu hebben we een grote jumbo en ben ik die weer aan het proberen :)

6. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik ga graag naar lidl maar combineer altijd met dirk. En enkele keer andere winkel als die goede aanbieding heeft. Weet per product aardig waar het goedkoper is, maar koop vooral ook veel aanbiedingen waardoor het soms ergens anders weer goedkoper is. Check aan het begin van de week de folders en maak plan wat ik waar haal. Goede aanbiedingen vaak extra voor voorraad.
    Vind groente en fruit van lidl prima en meestal goedkoper dan ergens anders, zelfs goedkoper dan de markt met sommige dingen. Maar deze week had dirk 10 kg aardappels voor 2 euro dus dan kan lidl daar niet tegenop. Van lidl is meeste ziivel, vleeswaren, eieren, pindakaas goedkoper, kattenbrokken vind ik ook prima daar. Mais van hun het lekkerste. Fris of sap is erg lekker maar vaak niet goedkoopste. Vlees is per kg soms goedkoper maar grotere verpakkingen dan dirk, waardoor ik dan toch weer meer kwijt ben. Dirk heeft goedkopere pasta, op het moment de melk, sommige groenten uit blik en heeft allerlei producten die lidl niet heeft, vaak afprijzingen van vlees ivm houdbaarheid en vaak goede aanbiedingen.
    Als ik alles bij 1 winkel zou halen weet ik niet zeker of ik wel goedkoper uit zou zijn.

7. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ja daar heb ik net ook gereageerd. Eerder in dit topic reageerde ik al met de opmerking dat ik bij de lidl vaak duurder uit ben maar dat kon volgens sommigen niet. Maar ik ben dus schijnbaar niet de enige die bij de lidl of aldi duurder uit is.

Het ligt er natuurlijk wel heel erg aan, aan welke producten je pakt.

8. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Sorry hoor, maar dat onderzoek waar jij op doelt is totaal niet representatief. Beter is het onderzoek van Kassa

Afspeelpagina/Vara Kassa

Deel Deze Pagina