lidmaatschap ANWB opzeggen

Discussie in 'De lounge' gestart door Engeltje1, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Je kan de Kampioen wel opzeggen, maar voor die 50 euro heb je er automatisch een ANWB lidmaatschap bij zitten.

2. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Dan hebben beide een aardige gehad haha.
    Die keren dat ze hier bij me thuis geweest zijn, controleerde ze alle gegevens.
    En net wak al zei, kameraad moest ter plekke lid worden, was duur gevalletje toen.

Maar goed, volgens mij zit je bij Anwb echt een jaar vast ja,.. al is het wel zo dat ze vanaf 2012 (verbeter me als ik het fout heb) niet meer stilzwijgend mogen verlengen.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik had het ook, wild eniet opzeggen, maar wijzigen.
    Ik wilde de europa service eraf hebben.

Kon ook pas vanaf 2013.

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

die vrouw had het over 15 november. en ik heb vanmorgen gebeld.

nu vraag ik me iets af he....... mijn man heeft dit jaar een nieuwe auto gekocht, ik kan mij niet herinneren dat ik een wijziging heb doorgegeven, dus de oude auto staat nog gemeld bij anwb neem ik aan ??

vrijwaring heb ik..... kan ik dan wel opzeggen omdat ik die auto niet meer heb ?

5. De ANWB staat op naam geregistreerd en niet op auto. ik zou met je vrijwaring naar de ANWB winkel gaan, het kan alleen zijn dat je wel je anwb lidmaatschap behoudt, maar dat is maar 17 euro, dan kan je de wegenwacht wel opzeggen.

6. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

28 nov 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    #26 MarjanDS, 9 dec 2011
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
    Dan nog mag ook de ANWB niet stilzwijgend verlengen en dat is wel wat er nu gebeurt

Weet dit omdat ik in het bestuur van een vereniging zit en wij hier ook mee geconfronteerd worden.

7. Engeltje1

thanks.. ik las het ook niet goed.
    er staat: als je de auto verkocht heb NA de 15e

maar dit was ergens in mei dit jaar :(

8. Probeer het anders gewoon, weet niet of er een ANWB winkel in de buurt zit. Zeg dat je vergeten bent op te zeggen, maar dat je geen auto meer hebt en neem je vrijwaring mee.

9. Engeltje1

ja die zit wel in de buurt..
    maar we hebben wel een andere) auto. of moeten we dat gewoon niet zeggen ?

ben zo slecht in liegen/de boel belazeren:)

10. Engeltje1

ow n chrissy!! nog een vraag bedenk ik me opeens!!

mijn man zn auto staat op mijn naam!!!! hij kon toendertijd niet mee dus heb ik hem op mijn naam gezet.

eigelijk heeft mijn man nu dus GEEN auto

11. Gewoon zeggen dat je de auto verkocht hebt en verder niets vertellen. Je zegt gewoon dat je gebeld hebt met het hoofdkantoor en je de vrijwaring mee moest nemen, dit gebeurd nl bij ons in de winkel ook regelmatig.

12. Het maakt niet uit of het lidmaatschap op jouw/mans naam staat en op welke naam de auto staat. Hier kijkt de ANWB niet naar.

13. Engeltje1

ow sorry mn vraag is dus: dan moeten ze hem dus wel opzeggen toch ?

ik snap eigelijk niet waarom ik het vraag haha sorry! ik ga ff bellen weer. bedankt iig!

14. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    gisteren toevallig contact gehad met de anwb
    eerst 20min in de wacht, vervolgens een meid aan de lijn, die vanalles was aan het bazellen, en haarzelf telkens moest corrigeren, dus ik zei er wat van om haar te helpen, en toen werd de verbinding verbroken :$
    weer opnieuw teruggebeld, en weer 20 minuten in de wacht, dit keer een aardige mevrouw. Ik verteld dat er net in mijn oor werd opgehangen, en dat ik een vraag had over mijn lidmaatschap en een adreswijziging wou doorgeven.

Inmiddels had ik al gelezen dat ik dus ook te laat was met een wijziging aanbrengen voor de lidmaatschap in 2012, dat had voor 15-11-11 moeten gebeuren.
    Dus ik aan de aardige mevrouw gevraagd waarom ze dan de 16e pas een brief versturen, nee zegt ze: iedereen krijgt gedurende het hele jaar tot 15-11 de tijd om er wat aan te doen, en vandaar dat we dus daarna de acceptgiro's opsturen.

oke dus eigen schuld dikke bult dacht ik dus

maar ik dacht opeens: ik probeer iets anders:
    ik uitgelegd dat we ik verwachting zijn en in 2012 niet verwachten om door europa te touren, dus of dat niet gewijzigd kan worden.
    eigenlijk niet zegt ze, maar ik kan het wel omzetten in NL met woonplaatsservice, want die hadden we niet, en met een kindje dacht de dat dat wel handig zou zijn.
    het scheelde iets in de kosten, ben nu iets voordeliger uit.

maar pfff.... wat heb ik me geergerd

15. Succes ik ben heel erg benieuwd wat ze zeggen, wij op het werk hebben een aantal uitzonderingen wanneer je wel mag opzeggen.

16. Engeltje1

echt belachelijk!!!! ben echt pissed :x

je kan gewoon niet opzeggen zegt ze.
    het is niet autogebonden maar naams gebonden. dus in welke auto mijn man ook rijd, hij kan er dan gebruik van maken.

ik heb dus gezegd: we hebben geen auto's meer in bezit (ik heb er 2 staan op mijn naam :p) , dit is toch belachelijk. maar nee hoor ze bleef volhouden

Ik ga dit gewoon eens uit laten zoeken door de advocaat op mn werk.

17. Engeltje1

ja erg he jnice, zei ze net tegen mij ook.. iedere maand word er een soort van herinnering verstuurd, dat is dus dat boekje kampioenen.

vroeg me altjd al af wat dat was, gooide het gelijk de prullebak in :p

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik was het vorig jaar ook vergeten op te zeggen..dacht er ook pas aan toen ik de acceptgiro kreeg. Gelukkig dit jaar wel aan gedacht en in oktober opgezegd! Ben er nu dus vanaf.. vind het zelf ook onnodig geld weggooien. Ik ga zelf niet ver weg in de auto.. dus als er iets mis is kan ik altijd mijn man bellen..

19. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    engeltje, beetje moraalridder spelen hoor maar je zit toch te liegen als je zegt geen auto meer te hebben.
    als je lid wordt krijg er ook spelregels bij.
    Lullig dat je nog een jaar moet betalen maar je had gewoon beter moeten opletten.

20. Engeltje1

ja precies. ik heb hem wel maar laten beeindigen voor volgend jaar gelijk. ben ik daar iig weer vanaf.

hebben ze tegenwoordig nieuwe regels ingezet, geldt het precies niet voor de dingen die ik wil opzeggen. it sucks ;)

Deel Deze Pagina