In de zomer van 2009 ben ik bevalling middels een ks. Ben nu bijna 30 weken en sinds vandaag doet me lidteken pijn. Voor de meiden die een ks hebben gehad en voelt een beetje als je 3 a 4 weken na de operatie bent. Af en toe branderig gevoel en stekerig. Het is niet constant maar wel steeds aanwezig. Is dit normaal? Me buik kan natuurlijk nu ook een groei meemaken?? Er zit trouwens min 9 maanden tussen de bevalling en zwangerschap.
ik heb jullie 2009 ook een keizersnede gehad, en ben nu bijna 33 weken zwanger.. heb geen last van mij litteken, merk niet eens dat ik hem heb.. maar ik denk dat het wel normaal is hoor dat je er last van kunt krijgen.. anders gewoon ff aan je verloskundige vragen, zij kent jouw verdere situatie ook beter
heb ik in het begin ook last van gehad toen mijn buik erg snel groeide. Zal er wel een beetje bij horen. Kunnen ook wat verklevingen zitten na een operatie.
ik heb ook in de zomer van 2009 een ks gehad. Ik merk nu niks van mijn litteken maar goed ik ben pas 20 weken zwanger. Ik zou het even met je gyn overleggen.
ja, gewoon even overleggen. Er werd mij wel geadviseerd om niet binnen een jaar zwanger te worden ivm het lidteken. Tot dusver heb ik er geen last van gehad, maar ik ben pas 8 weken
Litteken moest net worden gespeld bij Ik hou van Holland. Die man schreef: Lidteken, een veel voorkomende fout (bij mannen). Ik moest dit topic dus wel even aanklikken Ik heb bij mijn tweede zwangerschap totaal geen last gehad van mijn litteken van de eerste ks. Soms jeukte het wat of voelde ik het wat trekken... geen echte last gelukkig. Elmo
ik zou dit melden aan je gyn. dat is iets wat mijn gyn alle afspraken meerdere keren vraagt en test of het pijn doet. dus volgens mij is het toch belangrijk. en mijn laatste ks was 3 jaar geleden dus.