Hoi Vanmorgen in bed voelde ik de kleine weer spartelen, en was benieuwd of me vriend het ook zou voelen, dus heb ik zijn hand op me buik gelegd. En ja, hij voelde het ook Vanaf hoeveel weken voelde jullie ventjes de kleine? Groetjes Xena
Ik voelde het zelf met 20 weken en een weekje later mijn vriend ook! Nu is het standaard 's avonds in bed even met de kleine in mijn buk spelen
Helaas, helaas, helaas heeft mijn man de kleine nog maar 1 keer gevoeld. De placenta ligt bij mij aan de voorkant, waardoor ik haar ook maar heel weinig voel bewegen (bijna niet), dus voor een ander is het al bijna helemaal onmogelijk te voelen. Mijn vent is hierdoor best wel teleurgesteld, maar ja, er is niets aan te doen. We krijgen door het ' weinig voelen bewegen ' wel veel echo's. Daardoor leeft het samen-zwanger-zijn voor hem toch een beetje...
misskeita dat is idd wel erg vervelend En bedankt voor het reageren allemaal, vind het erg leuk om te lezen wanneer de andere mannen de baby voelde
Mijn vriend voelde ons meiske met 19 weken en speelt sindsdien elke avond met mijn buik. Volgens mij is dat ook echt het moment dat het 'echt word' voor de mannen Groetjes, Romy
Partner is niet in het spel bij mij, maar ik laat het wel eens voelen aan mijn moeder of vriendin! Denk vanaf ongeveer week 22 dat het van de buitenkant ook duidelijk te voelen was bij mij, zelf voelde ik de kleine al wat eerder, rond de 19 weken.
ik voelde de kleine al bij 16 weken maar mijn placenta zit ook niet goed en mijn man heeft hem nu nog steeds niet gevoeld ! maar die heeft ook maar 2 min geduld ofzo ! ik zelf heb hem al wel een paar keer gevoeld en het schoppen is nu zo sterk dat het niet lang kan duren voordat man hem ook voelt
hoi hoi mijn mannetje voelt de kleine ook net zo snel als dat ik de kleine voelde groetjes nathalie o dat was dus iets na 18 weken pas dus
Bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Ik voel de kleine frummel in mijn buik zelf wel behoorlijk goed. Voornamelijk aan de zijkanten van mijn buik. Helaas voelt Lief er eigenlijk niets van. Vind ik wel jammer. Lief is gelukkig wel heel lief voor mijn buik; iedere avond insmeren en veel vasthouden. Hij vindt het ook wel heel grappig dat ik vertel dat ons kindje weer wakker is. Toch hoop ik dat hij het binnenkort ook kan voelen. We blijven het dan ook stug iedere week proberen. Trouwens, niet helemaal meer on-topic: Ik voel zelf mijn eigen hartslag zo heel goed op mijn buik. Komt dat omdat de placenta vooraan ligt of is dit altijd zo? Liefs, Sonja
Hier heeft mijn vriend het pas twee keer gevoeld. Gister nog en vorige week een keer. Je moet er ook even echt voor gaan zitten (of liggen). Vaak houdt de baby net op als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt, een kleine grappenmaker dus Ik voel m zelf wel vaak trappen dus dat zit wel goed verder. Placenta ligt bij mij wel mooi aan de achterkant. De trapjes worden nu steeds sterker dus het zal vast nog wel vaker voorkomen dat vriendlief hem voelt. X
Rond 20/21 weken voelde mijn man de baby ook zelf. Nu schopt het heel regelmatig, vaak 's nachts, hoewel ik hem er niet voor wakker ga maken. Sinds een dag of tien kun je de buik ook echt 'op en neer zien gaan. Toen werd het ook interessant voor onze zoon die nog thuis woont. Hij kon het ook echt zien en vond dat heel bijzonder. Oja, en m'n zus is ook heel enthousiast!
Ik voelde de baby met 19 weken en mijn vriend met 20 weken, toen zag je mijn buik ook al bewegen. Mijn placenta ligt helemaal over de voorkant, maar ik merk daar dus helemaal niets van. Voel de kleine van binnen en buiten heel erg goed en dus ook al redelijk vroeg, ik had het nog niet verwacht.
In week 22 heeft mijn man de kleine 1 keer voelen schoppen, Verder nog niet, mijn placenta ligt ook aan de voorkant dus alleen de hele harde schoppen zijn te voelen voor een ander en dan ben je er meestal te laat bij. Ik vind het wel jammer dat mijn man het bewegen verder nog niet kan voelen.
Kan je zo even vragen bij de vk bij de volgende controle. Bij mij zei ze het bij de echo, zo van: de placenta ligt mooi aan de achterkant... vandaar dat ik het weet. doei groetjes