ik zoek een lied van een franse dj, hij gebruikt al arieste naam niet zijn echte naam... de clip van het liedje weet ik wel en het was ook wel een bekend liedje, lekker zomers... De clip speelt zich af in afrika denk ik, in ider geval een droge plek waar er eigenlijk alleen donkere mensen in spelen. een groepje kinderen willen naar een feest in de stad en stelen de school bus terwijl de chaffeur slaapt. 1 dik kind veranderd in een dikke vrouw en bestuerd de bus. dan komen ze op het feest en een ander kind met lang gekruld blond haar pikt de microfon hij zegt: give me the mic, I know what time it is, are you ready? en het feest gaat verder, de dj zie je maar 1 keer op dat feest zelf achter de muziek tafel, hij heeft lang blond haar en een groen doorzichtig hemd aan.. wie kan me helpen, ik kan het niet op google vinden, hij heeft nog mer liedjes en clips maar die kan ik me niet meer herinneren
YouTube - Bob Sinclar - Soundz Of Freedom het is deze...wel de zelfde naam...thank you thank you!!! dacht dat ik gek werd....