Hoe laat staan jullie kinderen op als ze naar school/ of de peuterspeelzaal gaan? Dochter gaan vanaf deze week. en ze zijn vanmorgen om 7:00 uur opgestaan. Maar zijn dus al lang klaar. Maandag maar wat later proberen. Hoe laat haal jij je kind(eren) uit bed?
Ik ga er zelf 7.15/7.30 uur uit en als zoontje nog slaapt maak ik die uiterlijk 7.45 uur wakker, moeten 8.35 uur de deur uit.
Mijn dochter is de laatste tijd elke ochtend om 5 uur wakker... Yay... Anders haal ik dr altijd om 7 uur uit bed, 8 uur weg.
Hallo, Ik sta zelf altijd rond half 8 op samen met mijn kind. Alleen er was altijd een probleempje, hij werd rond half 7 al wakker en maakte mij er vaak ook wakker bij. Nu heb ik een slaaptrainer gekocht bij de Karwei in Zwolle. Dit is ideaal, je kan het lampje op gewenste tijd instellen en het lampje zal aan springen. Brandt het lampje, dan weet hij dat het tijd is om naar beneden te gaan. Ook kan er ingesteld worden dat het lampje eerst nog 2 uur brand, dan uit gaat en dan later weer aan springt. Ideaal, voor weinig geld!. Je kan ze volgens mij bestellen op de webshop en bij de Karwei Zwolle en kinderspeciaalzaak in Kampen En ik kan lekker weer een uurtje langer slapen Fijne dag nog!
Rond 7 uur/7.15 worden de jongens wakker, uiterlijk half 8 naar beneden. Om 8.05 trekken we de schoenen aan en gaan op pad..
Als mijn dochter naar de psz moet staat ze rond 7.00/ 7.15 op. Moeten rond 8.15 omdat we lopend moeten (of met de auto wat bijna net zo veel tijd kost) Op werkdagen staat ze op 6.15 op en gaan we rond 6.55 de deur uit. Maar dan gaat ze naar de gastouder en is het niet erg als ze nog niet heeft gegeten (of niet is aangekleed)
Vanmorgen heb ik hem om 07:45 maar eens wakker gemaakt en om 08:25 zaten we op de fiets Meestal is hij al eerder wakker.
Ik ga er zelf om 6.45 uit en maak Chloe om 7.00 wakker en dan rustig alles doen om om 8.20 de deur uit te gaan!
Wij moeten om 8.10 weg, dus we staan om 7.00 uur op. Voordat ik ze heb aangekleed/haren heb gedaan is het 7.30, dan hebben ze nog rustig de tijd om te eten en meestal nog een minuut of 10 spelen voor we gaan. Ik kan absoluut niet tegen gestress 's ochtends. Overigens is van wakker maken vrijwel nooit sprake, ze zijn zelf altijd rond 7.00 uur wakker.
Om 7.00 staan we op. Om 8.15 gaan we weg. We redden het makkelijk, maar als we later zijn gaat het niet meer relaxt.
wij moeten 8:15 ongeveer de deur uit. mijn zoontje is meestal 7:00 wel wakker en anders maak ik hem om 7:30 wakker.
Op de dagen dat ik werk breng ik mijn zoontje rond 8 uur bij de gastouder, ik sta 6.50 op kleed me aan en dan maak ik hem wakker en soms is ie al wakker geworden door mij, dan kleed ik hem aan en gaan we naar beneden om te ontbijten, rond 7.50 gaan we de deur uit. Op vrije dagen van mij slaapt ie soms wel tot half 9.
mijn dochter word opgehaald bij de bushalte aan het eind van de straat (toevallig zit daar ook een school dus zou te vergelijken zijn qua looptijd, straks met zoontje als die gaat) Maar ze word tussen 7.45 en 8.00 opgehaald. Ik sta dus om 6.25 op en maak haar kamer licht en zeg dat ze wakker moet worden. Daarna ga ik me wassen en naar de wc en tanden poetsen enz.... Soms haal ik zoontje er dan al uit, en die aankleden enz. Maar soms doe ik het ook andersom. Dochter heeft veel tijd nodig in de ochtend, heeft behoorlijk ochtend humeur als het te snel gaat allemaal...om 7.15 uiterlijk moet ze beneden zijn om te eten en uiterlijk 7.40 lopen wij aan naar de bushalte.