Meld jullie man het ook als ie moet poepen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    :x echt hoor hier 2 keer per dag mijn vriend diepgelukkig zeggen.. Zo ik ga nu eerst ff heerlijk schijten.

Grrr krijg er wat van. Reageer er meestal niet op maar is soms zo onsmakelijk, ook als ie van de potas komt ff melden dat het een enorme,dikke,of wat voor drol dan ook was haha.

Heb ik als enige zo een smeerlappen hier van geniet;)

2. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Laatste zin klopt voor geen meter zie ik nu. Maar moet dus wezen heb ik als enige zo een smeerlap thuis hihi

3. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Nee hij verkondigt het niet zo snel, hij heeft echt drie!!!!! Vaste poepmomenten op 1 dag. Hij hoeft niks meer te zeggen het zit vast in zijn ritme haha. Zelf zeg ik het wel zo makkelijk hoor, alle schaamte voorbij na bijna 10 jaar.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Nee, maar als de deur dicht gaat en de tv of radio aan moet weet ik genoeg.

Ikzelf meld het wel altijd even... Juist omdat hij het irritant vind:cool:

En dan vaak van die leuke benamingen... Even bruine beer in pot even brullen etcetc:D zijn hoofd... Priceless

5. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Haha nee, maar bij hem kan je er de klok op gelijk zetten wanneer die moet :D

Daarentegen.. Als ik moet :) zitten we vaak op de bank: sta ik op met iPad en al en meld ff dat ik wat voor m'n eigen moet doen.. :)

Iets netter gezegd maar komt op het zelfde neer!

6. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Manlief vraagt altijd of ik gezellig kom kletsen , of als ik bezig ben even de tablet kan pakken.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee,

En ik heb geen idee wanneer hij wel of niet poept

Mijn dochter wel...die verkondigd: ik ga nu een grote boodschap doen ( maar dat is omdat ze de deur niet dicht durft te doen...en dat we dan niet naar de gang komen. )

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Jahoor, hier ook ;) Ik meld het dan ook naar netjes :D

9. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Ja hoor, hier nog zo'n schatje die het even moet vertellen wanneer hij gaat poepen haha. Soms heeft hij zelfs nog de lef om de deur open te laten zodat ie ondertussen tegen mij kan praten maar daar ben ik dan niet zo van gediend:p

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier meestal wel (gelukkig wel op een wat nettere manier;)), maar dat komt vooral omdat wij maar één wc hebben en de kinderen anders altijd nét moeten als mijn man op de wc zit.

11. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Wij zeggen het beiden, ik ga even poepen hoor. Is normaal, dan weet de ander dat je wat langer wegblijft, meestal neem ik mn mobiel mee kan zo 20 minuten zitten en dan heerlijk een aflevering van The Bold kijken op RTLxl.

Ik zou niet zeggen schijten en zou er even van staan te kijken als mn vriend dat zou zeggen :$ ik zeg gewoon poepen hij draait er meer omheen:

- Ik zit even op t huisje
    - Ik ga even een bruine trui breien ;)
    - Even naar de wc.... kan even duren hoor!

Hij is wat subtieler... en na de tijd? Ik zeg het altijd even als ik een letter gepoept heb of een andere grappige vorm. Volgens mij vind hij dat wel een beetje raar, heb 1 keer getwijfeld of ik hem op zou halen toen het net een mannetje en vrouwtje leken die hand in hand in de wc lagen... (lang leve het plateautje :D) maar toch maar niet gedaan en meneer en mevrouw Poep keurig doorgespoeld.... :)

12. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja hoor wij zeggen ook dat we lekker moeten poepen!
    Vaak moeten we 's ochtends tegelijk en trekken we een sprintje, hahaha!
    Porselein beuken, bruine trui breien.
    'Schat, heb je een lucifertje'
    :D:D:D

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Yup... Deelt mijn man ook altijd fijn even mee. Er gaat eerst een ritueel aan af. Hij meld dat hij zo even lekker gaat poepen, neemt een bakje koffie, gaat dan naar buiten om te roken om zich vervolgens ontspannen terug te trekken op de wc... Voor een half uur ofzo;)

14. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hahaha zit nu al te gniffelen met mijn kleuterhumor. Meestal ben ik degene hier die het zegt en dan begint man al te zuchten van ooh wil ik dit weten?

15. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Hier waarschuwt hij me vaak dat hij zo moet, zodat ik eventueel eerst nog even kan plassen. Want nadat hij geweest is, is de wc tot minimaal een uur erna 'onbewoonbaar'. ;)

16. beccie

beccie Niet meer actief

haha wij weten het ook meestal wel van elkaar.
    hier gaan altijd de reclame folders even mee, dus dan weet de ander al genoeg:)
    vind het heerlijk even het kruitvat krantje ofzo door te lezen op de wc, daar heb ik tenminste even rust.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier gaat het zo:

"Ben even naar de wc, als je nog moet dan nu gaan, want het duurt wel even"
    - Oké

En dan ongeveer van 2 kanten; want wij zijn een stelletje zeikerds hier en moeten om de haverklap plassen; dan stellen we het uit (compterverslaafden na baby-bedtijd) en als de ander dan opstaat denken we: ohja, ik moet plassen :p

18. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een raampje erin, haha!

Wij doen graag overdreven, onze zoon ligt dan helemaal plat!

Hier geen geheimzinnigheid over poep en pies.

19. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hij meld het wel vaak als hij klaar is dan weet ik dat ik voorlopig niet in de buurt van de wc moet komen. Alleen als ik zo naar mijn werk moet vraagt hij of ik eerst even wil.
    Ik meld het nooit maar als ik met een boek richting de gang loop weet hij al hoe laat het is.

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij melden het elkaar ook meestal wel even (op een subtielere manier of gewoon door te zeggen dat we even gaan poepen), vind het wel handig om te weten dat de ander iets langer op het toilet doorbrengt.
    Echter hoef ik daarna geen details te horen en meldt hij die ook niet gelukkig.

Deel Deze Pagina