Hallo moeders, Misschien kan iemand hier ons helpen Wij zijn druk bezig om een leuke kinder cd te maken voor onderweg naar vakantie. Nu zijn we opzoek naar een liedje welke Jamila h-e-l-e-m-a-a-l geweldig vind, maar kan nergens ontdekken hoe het liedje heet waardoor zoeken lastig wordt. Het is een liedje van Baby TV Channel en het gaat ongeveer zo (zullen nu vast enkele moeders heel hard gaan lachen omdat ik het verkeerd typ maar herkennen zullen jullie het misschien wel ) "Kikker wil trouwen met zijn lief aha, kik wil trouwen met zijn lief aha" "Hij reed snel naar mies muis haar huis aha, hij reed snel naar mies muis aha" Vervolgens zegt muis dat ze alleen wil trouwen als het van pa mag en dus gaan ze samen naar pa die het goed vind . Nouja klinkt heel raar zo maar misschien herkend iemand het en weet hoe het heet zodat wij onze zoektocht voort kunnen zetten . Ps. andere tips van liedjes die leuk zijn voor een 1 jarig meisje (en haar papa en mama ) zijn natuurlijk ook welkom Bedankt alvast
Gaat moeilijk worden denk ik, aangezien het vaak vertaalde liedjes zijn die wij officieel niet hebben. Ik weet wel liedje je bedoeld maar zou de naam even niet weten.
Haha ja ik was al bang dat het moeilijk ging worden, kan wel sommige vertaalde liedjes vinden op oa youtube ed maar ben deze nog niet tegen gekomen. Denk dat ik anders maar even contact op ga nemen met die afdeling van UPC met de vraag of zij het niet op een cd-tje kunnen zetten ofzo
Hahaha , Sara vond dit liedje ook helemaal geweldig , zat ook altijd mee te mompelen , je kunt wel dit liedje terugvinden op babytv.nl maar niet downloaden volgens mij .. succes ermee
Dat is grappig, mijn vriend wil ook dit nummer hebben want Demi is er ook gek van haha Hij vroeg me gisteren nog waar we dat nummer zouden kunnen downloaden.. Maar niemand weet 't dus.... Helaas..
Ik ga het nu via UPC proberen, als het me lukt en ik krijg een cd oid met het liedje er op zal ik je even pb-en zodat ik het naar jou kan sturen! (en eventueel naar anders moeders) Nu maar hopen dat zij ons er aan kunnen helpen
Haha, die van mies muis is idd erg leuk! Ik was ook een tijdje opzoek naar die van Hokey Pokey, meer kon hem nergens downloaden .
Hokey Pockey hebben wij volgens mij wel kunnen downloaden! Die is hier ook favo maar dat komt meer omdat papa en mama altijd heel raar gaan dansen tijdens dit liedje waardoor de kleine helemaal de slappe lach krijgt (tot tranen aan toe, arm kind ), nu gaat ze zitten op haar billen mee dansen en nog steeds kei hard lachen als we dit doen