Vanavond wilde ik mijn vader dit ontzettend "irritante" liedje laten horen, omdat ik hem maar niet uit m'n hoofd krijg hihi. Kan hem alleen gewoon nergens vinden op internet! Wie weet er welk liedje ik bedoel en kan mij meehelpen zoeken op internet? De tekst gaat zo: Miauw miauw, poessie poessie miauw miauw, poessie poessie miauw miauw miauw.... En dat heel vaak achter elkaar
Ik dacht dat je deze bedoelde maar ik heb de 'tekst' bij dit super irritante filmpje nog nooit zo geinterpreteerd. Denk dus dat je iets anders bedoelt Nyan Cat [original] - YouTube
Zou niet weten welke je bedoeld @ moederK: hihi als jij weet welke het is dan kom je waarschijnlijk voorlopig ook niet meer van het liedje af
Grrr, kan er niet tegen als ik het dan niet kan vinden. Ben bang dat ik niet slaap tot ik het gevonden heb...of jullie haha
Hihi dat heb ik nu dus ook! Heb nu zelfs xlnt peuterradio opstaan in de hoop dat ie voorbij komt! Wordt serieus een slapeloze nacht
Grrr nog steeds niet gevonden!! Denk dat t liedje zelfs te irritant is om op internet te plaatsen! Op mijn werk heb ik een cd liggen waar hij op staat, maar daar zit helaas geen doosje meer bij! Kan hem wel even opnemen en proberen hier te plaatsen op de een of andere manier, misschien weet iemand dan hoe hij heet of van wie het liedje is
Op je werk de cd opzetten. Op je smartphone de app: Soundhound downloaden en met een beetje geluk vind deze hem.
Ben ik het nog vergeten op mijn werk!! Maarrrr ml heeft ook wat zoekwerk verricht en hem bijna gevonden! De Minidisco Jukebox! Alleen bij het liedje wat ik zoek zeggen ze dus ipv prr prr, poessie poessie.