Basisschool : een geweldige juf juf Leoni Poth van de klimop school in Zoetermeer Ik heb nog steeds de kaart liggen met het uiltje wat ze altijd vouwde en een gevouwen hartje met een lief verhaaltje er in. Zo een lieve vrouw! En middelbaar is toch wel het pesten wat ze deden omdat ze " jaloers " waren blijkbaar.... En waarom? Omdat ze vonden dat ik voorgetrokken werd . We hadden namelijk een meester wat een goeie vriend is geworden (en nog steeds) en toen hij z'n zoontje kreeg wou iedereen maar oppassen. Ik heb niks gezegd of gevraagd en werd dus gevraagd ook omdat ik in de buurt woonde en tja... Dat vonden ze niet leuk... En heb iedere dag wel aan moeten horen dat ik een relatie / sex met hem zou hebben.. Tuurlijk!
Voor mij helaas ook het pesten.. Maar ook veel leuke dingen, de leraren en het laatste jaar waarbij de klas opeens heel anders was, niemand meer gepest werd en we samen een goed examen ingingen. Heel bijzonder.
Pfff voornamelijk wel dat ik zelf gewoon een vreselijke puber was... Ik had het heel moeilijk met mezelf waardoor ik tegen alles en iedereen aan trapte (figuurlijk dan he)... Altijd ruzie met docenten..maar ook vriendinnen... meestal omdat ik weer iets stoms had gedaan of gezegd... Heb wel geleefd zeg maar, waardoor ik niet bang ben dat ik op latere leeftijd nog iets zal missen... En ben ook niet bang dat ik ooit voor zo'n programma als 'gepest' zal worden gevraagd, want ik geloof niet dat ik dat deed... Had altijd juist medelijden met de buitenbeentjes.... Was zelf niet een popiejopie, daarvoor was ik te raar, maar viel er niet helemaal buiten...
Super leuke en spannende tijd Ik was sowieso een kind met heel veel zelfvertrouwen. Kan niet en falen kwamen bij mij niet eens in mij op.
een hele leuke gezellig en spannende tijd. de wereld lag voor me open (dat idee kreeg ik) en had alle energie vd wereld!
Scheiding van mn ouders op de basis school. Middelbare pesten tot ik in de 3e klas naar een andere school ging waar ik het enigste meisje was. Toen was ik in ene populair en vond dat heel moeilijk!! Maar ondanks dat heb ik in de 3e en 4e klas een hele leuke tijd gehad!!
Basisschool; pesten en heel wat jaren. Middelbaar; Een hele mooie toffe tijd, wou dat ik dat nog eens over kon doen. Heb alles gedaan wat ik wilde, heb allerlei drugs uitgetest veel opstap gegaan en daarom zal ik ook nooit het gevoel hebben om iets te missen, of ja een moeder ja.
Aan de meest rotste tijd van mijn leven ben altijd gepest. Daarom heb ik nu een grote bek tegen iedereen die te dichtbij komt
Leuke tijd, zowel de lagere als de middelbare school. Lagere school: leuke juf, kleine klas. Middelbare school: top tijd! Altijd wel heimelijk verliefd op een onbereikbare jongen.
Bassisschool was een super tijd! Heb met een aantal nog contact. Mavo vond ik iets minder,MBO was een geweldige tijd,zelfs 2 keer met alle meiden uit die klas op vakantie geweest.
Verschrikkelijke tijd, gevuld met gemaakte drama's omdat er maar weinig in het dorp gebeurde... Was iig erg weinig met schoolwerk bezig.
wat zijn er veel meiden gepest en hebben daardoor een enorme rottijd gehad zeg.... (en miss nog wel steeds) erg om te lezen!
Basisschool (2 verschillende) leuke meesters en juffen, zenuwen om in groep naar m'n nieuwe school in een nieuwbouwwijk te gaan, maar meteen in de groep opgenomen worden Middelbare school: veel te gezellig in de klas, niet goed m'n best gedaan, veel gespijbeld (vooral na blijven zitten en switch van vwo naar havo) maar oooh wat was het gezellig! Vooral de feestjes!!