Bob Marley-Don't worry be happy - YouTube En als dit 'm niet is had dit 'm moeten zijn hoor haha!
Ik zou zeggen schrijf even naar Gerard ekdom (3fm) 'Dokter pop' weet alle liedjes... Dokter Pop - Detail - Effe Ekdom - AVRO - 3FM
Is het misschien deze? Kodaline All i want er zit ook een beetje van oeh en ooh in haha Kodaline - All I Want - YouTube
JAAAAAAAAAAAAAH! Dat is hem! *Foremknuffel!* Hartstikke bedankt! En alle lieve dames ook bedankt voor het meezoeken. Wat fijn dat jullie de moeite namen om te zoeken. Ik heb tussen de werkzaamheden van de loodgieter en het verzorgen van mijn dochter ook nog zitten zoeken, maar helaas. Novaa: Je bent de heldin van mijn dochter en man!
hahahah nou eigenlijk moet je mijn vriend bedanken! Hij zei het al meteen, en ik wilde het hier eerst niet neerzetten want ik dacht, nee joh jij altijd met je ben howard! hahaha maar dus toch, zal hij leuk vinden (ga het hem zo vertellen, hij is even de deur uit ) Hij zei ook meteen: ja, dit zou ik ook voor mijn dochtertje zingen!!!
Maar hij heeft hem wel. @joycey: Ik zit ook al met verbazing te kijken! Had het ook zeker niet verwacht.
Jeetje wat goed dat het liedje toch nog is gevonden. Had ik ook niet verwacht. Is idd een leuk liedje, alleen niet zo'n lieve tekst.