Zijn er hier mensen die hun huis te koop hebben gezet via makelaarsland? En wat was je ervaring? Het scheelt zo veel geld en klinkt allemaal heel mooi maar ben toch nog op zoek naar wat ervaringen voordat ik met ze in zee wil gaan.
Ja prima! Zeker als je denkt dat je huis goed verkoopbaar is en je het niet vervelend vindt zelf de bezichtigingen te doen. We hebben mijn appartement via Makelaarsland verkocht.
Ja, wij hebben ons eerste huis via Makelaarsland verkocht. Ons tweede huis via een plaatselijke makelaar, omdat het toen dringerder was, we hadden al een ander huis gekocht en hadden er toen meer vertrouwen in dat we via die makelaar een koper zouden krijgen. En dat was zo, hij had er 1 in zijn portefuille die een huis zocht zoals het onze, waardoor de koop in 2 weken helemaal rond was Dat is dus het nadeel van Makelaarsland, zij hebben geen weet van potentiele kopers in je woonplaats. Maar voor ons eerste huis was het prima, scheelde een hoop qua kosten, rondleidingen zelf doen was geen probleem, daarna verliep alles via internet, we hoefden zelf zo goed als niks te doen, alle moeilijke documenten werd opgesteld voor ons. Als we bij ons tweede huis geen haast hadden, had ik het weer via hen gedaan
Ik ken het bedrijf als klant en ze zijn zeker betrouwbaar! Het is meer of je huis goed verkoopbaar is.
Bedankt voor jullie reacties! En ons huis is zeker goed verkoopbaar en geen haast dus dit klinkt veel belovend. Nog meer ervaringen zijn welkom!