Mijn dochtertje van 5 heeft pdd nos met adhd kenmerken en wordt heel erg gepest hier in de straat door een stel kinderen die hier pas wonen (antillianen die niet voor rede vatbaar zijn en nee ik ben geen racist mijn kids zijn ook half anti) heb ik voor dat kind een nieuw fietsje gekocht omdat haar vorige fietsje totaal afgeragd was door dat ene jonk van 10 uit de straat die haar ook aldoor met stokken slaat en op haar spuugt, en is dat fietsje nu alweer voor de deur weggejat! TOEVALLIg stonden die wijven allemaal net voor de deur ineens terwijl ze normaal hele dagen op de kont zitten in huis, ik vroeg haar hoe en wat en ze lachte gewoon GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Heb de politie al gebeld maar die doen niks want ik heb geen bewijs, ondertussen kan ik mijn dochter tranen met tuiten zitten troosten. En niet echt geld voor en nieuwe op marktplaats nu...ik ben deze buurt zo zat he, ooit was het leuk hier maar ze proppen van alles hier er gewoon in, in nieuwbouw nog wel. Sorry voor de spelfouten end e taal maar ben zo kwaad en verdrietig. Tis dat ik zwange rben he maar had dat mens zo graag ff ...nou ja je weet wel
Wat een rotstreek. Sommige mensen zijn zo hard en koud! Ik kan me je kwaadheid helemaal voorstellen. Ik denk dat ik zelf ook zou flippen. 8) Sunny 8)
Godsamme! Ik heb zelf twee broertjes met pdd-nos, ken heel veel pdd-nos kindjes, en werk er nu mee.... Vreselijk, ik ben nu zo kwaad! Oh ik zou zo graag hun fiets willen jatten en hun ermee op hun (&^&^$*&@(!~)(@*! Laat maar.... Vreselijk, echt misselijk makend... Heel veel sterkte!
Ja vooral ook omdat die niet het eerste voorval is, sterre had laatst nieuwe diddl blokken gekregen zat ze ermee ind e speeltuin en die jongens van naast hun van 14 en 12 pakten haar dat gewoon uit handen, sterre huilend naar huis hadden zij die blokken snel in de blupsie gegooid, die moeder stond buiten, ik zei zus en zo, ze negeerde me gewoon!
tsss... ja ik heb natuurlijk makkelijk praten.. maar als ze dat bj mijn dochtertje zouden doen en die moeders zouden niks doen;... dan zou ik zelf wel wat tegen die kinderen doen.. als ze mn dochtertje zouden slaan met stokken dan zouik zelf wel een keer op het goede moment ook even met een stok slaan of iemand van hun leeftijd dat laten doen.. ik zit mezelf hier nu gewoon op tevreten... ik leef echt met je mee hoor
Verschrikkelijk zeg, ik zou daar echt niet kunnen blijven wonen met zulke buurtkinderen/buren. Maar het is natuurlijk van de zotte dat jij zou moeten verhuizen door dat soort mensen, maar zo woon je ook niet met plezier en voor je kind is het helemaal niet leuk. Heel veel sterkte, misschien toch maar eens om jullie heen kijken naar een "normale" buurt?
thnx maarja het is zo'n soort volk dat dan met zn allen bij mij aan de deur komt timmeren, zij zijn met meer en mijn vent is weg op aruba en is ook geen gewelddadig persoon dus het schiet gewoon niet op, de wningbouw moet ze gewoon op laten rotten! Ik kan me niet vorstellend at e rnooit klachten zijn geweest uit hun oude buurt.
@zorra, ik ben hier juistd aarom komen wonen, nieuwe wijk enzo, maar ze stoppen alles maar overal in sinds ik hier woon is het alleen maar achteruit gegaan. Het mooiste is nog dat die kutten met hun camerageile koppen deze straat hebben genomineerd als de leukste straat van groningen en we zijn no gop tv geweest ook! terwijk zijd e enige 3 waren en de rest hier wel van kan janken van deze straat, en ze zeiden nog op tv "oh en we zijn zo close met ekaar en als er wat met de kinderen ind e buurt is we letten allemaal op"blabla, nou KOTS!
Blijkbaar vinden hun het heel gezellig in de straat omdat ze met zn drieeen de straat terrorisseren. Het enige wat zou helpen is als er veel mensen over deze 3 klagen bij de woningbouw, je kind moet zich wel veilig kunnen voelen in haar straat en dat is nu denk ik niet het geval. Verschrikkelijk dat je woongenot zo vergalt word door 3 asocialen. Veel sterkte!
Wat een verschrikkelijke mensen zeg! Misschien een rare vraag; maar woon je in een huur- of koophuis? Als je in een huurhuis woont kan je misschien het één en ander bij je woningstichting voor elkaar krijgen? Bij mijn moeder in de straat woonde ook echt onuistaanbaar volk en hier hadden meerdere mensen last van. Zij zijn dus naar een andere (meer gepaste) buurt overgeplaatst Misschien kan je ook eens bij je andere buren informeren naar eventuele ergenissen tegen deze buren.... Veel succes meid!
Ja ik ben niet de enige die zich irriteert aan hun, ikga dus ook klagen morgen (alweer) bij de woningbouw en anderen uit de buurt ook aansporen meer te klagen! Kheb trouwens net op een fietsje op marktplaats geboden en het verhaal een beetje uitgelegd en gezegd U begrijpt natuurlijkd at ik na de aankoop van vanmiddag geen hoog bod kan maken, mag hem halen voor 30 euro morgen!1 die vrouw vond t zo zielig!
Wat een vreselijke situatie zeg. Gaat het een beetje met je dochter? Kan me voorstellen dat ze zo niet graag meer buiten speelt. Is het misschien een idee om, mocht het weer eens gebeuren, het voorval te filmen. Dan kan de politie er misschien wat mee. Natuurlijk niet leuk om te doen, maar het moet stoppen. Sterkte.
Hey Maisy, wat fijn dat je een nieuw fietsje hebt kunnen kopen voor je dochter! Geweldig! Hopelijk blijven ze er nu wel van af met hun tengels!
Jahaaaa deze komt ook niet buiten, ze mag er mee in de tuin of als ik voor de deur speel met de kids dat ik dan kan zien dat ze rondjes fietst en niet de hoek om de speeltuin in duikt, dat die kinderen weer jaloers kunnen worden. Maar is eigenlijk zwaar triest dat mijn kind niet gewoon in haar eigen straat lekker kan fietsen.
Ow neeeee het is de leukste straat van groningen programma, iets lokaals is dat. Niet op de commerciele zender.