Heeft wel een klein beetje te maken met de zwangerschap...want sinds ik zwanger ben heb ik opeens zin in friet met "Franse" mayo. Maar ik heb geen idee of dat in Nederland te krijgen is??? Ik heb hier bij de Plusmarkt en bij de c1000 gekeken, maar volgens mij zie ik daar niets tussenstaan wat erop lijkt. Wie o wie kan me op weg helpen???
Ik vind de belgische mayo ook altijd een beetje zurig smaken. Die hebben ze zeker weten in de supermarkt.
Zaanse mayonaise is niet echt zuur zoals de Belgische of de Franse. Bij de Jumbo hebben ze wel dit soort mayo's, probeer t daar ns
Ok, dus dat is ook een optie, het enige probleem is dat die niet zo erg in de buurt zit, maar misschien moet ik er wat voor over hebben
Bij ons staan hier bij de Plus allemaal streekprodukten in een schap...daar staat ook Belgische en franse mayo tussen...heeeeeeeeerlijk kan ik wel zeggen! Nou weet ik wel dat er bij de kleinere Plusmarkt hier vlakbij dat ze het niet hebben...alleen bij de 2 grotere...
Bij de C1000 hebben ze belgische, van het merk DeVos en Lemmens (D&L staat erop) en dan heb je met ei en met citroen, die met citroen is dus nog zuurder. ik woon in Belgie en ga speciaal de grens over om Nederlandse Mayo te halen, vind die zure verschrikkelijk goor
Die belgische die ik bedoel is een potje met een rood/wit geblokt deksel. Het merk weet ik zo niet helaas.
Weet niet of je al je mayo hebt gevonden, maar deze: http://www.kincall.net/images/Mayo-Albona.jpg Is ook zuur, en heerlijk! En die is er ook in de citroenvariant dus die lijkt me nog zuurder. Deze hebben wij gekocht in België net over de grens ergens bij een Aldi, misschien hebben ze deze hier in NL ook wel? Moest aan dit topic denken toen ik 'm gister voor het eerst proefde