Deze hadden wij ook En toen ik binnenkwam (mijn man was toen al binnen): https://www.youtube.com/watch?v=gWT1u8ez8KU Deze had mijn man al jaren in gedachten, daar kwam ik pas vrij laat achter, kende het nummer niet . Krijg elke keer kippenvel als ik het nummer hoor
Wij hadden bij tekenen 'k heb je lief van paul de leeuw. Het tekenen zelf lijkt een kort moment, maar voor het bruidspaar, de 4 getuigen en de ambtenaar getekend hebben ben je wel even verder ^^ Dus muziekje erbij is zeker leuk. Bij binnenkomst hadden wij een intro van Towards the End, van Within Temptation. Titel is niet heel toepasselijk, maar de intro is met een fluit en trommels, erg mooi.
bij het tekenen hadden we - im ready van brian adams bij het binnenkomen hadden we - can't help myself van the four tops bij het weggaan - de avond van boudewijn de groot
Hai meidie. Leuk he.... dingetjes voor t trouwen regelen... Maar ook best lastig. Vooral muziek kiezen. Wij hadden ook from this moment on. Vond ik wel heel toepasselijk. Sja, er zijn zoveel leuke liedjes. Hoop dat je iet uitkiest wat precies bij jullie past.
Wij hadden bij het tekenen 'simpelweg gelukkig zijn' van Guus Meeuwis. Bij binnenkomst 'i loved her first' van Heartland. Bij weggaan 'at the beginning' van Richard Marx en Donna Lewis.
Mijn vader gaat mij weggeven en ik vindt het nummer van marco borsato "dochters" daarbij zeer toepasselijk. Moet al janken als ik eraan denk. Bij tekenen geen idee ik denk ook marco borsato "samen voor altijd" Bij naar buiten lopen vindt ik rowen heze erg leuk "leefde" met chantal janssen. Maar blof met 'hier aan de Zeeuwse kust' vind ik ook super mooi en toepasselijk omdat hij me daar ten huwelijk vroeg aan de Zeeuwse kust. Dus kortom ik weet het ook nog niet. Succes!
A moment like this van Leona Lewis Een nummer om kippenvel van te krijgen. Bij weggaan stadshuis hadden we proosten van Guus Meeuwis
Bij binnenkomst Never tear us apart van INXS Met tekenen hadden we geloof ik I have nothing (if I don't have you) van Whitney Houston en toen de ceremonie afgelopen was werd Queen opgezet met Don't stop me now Bij het tekenen was het wel fijn om muziek te hebben. Je moet zelf tekenen en we hadden 4 getuigen die allemaal hun plek moesten komen, weer gaan zitten en de ambtenaar zelf tekent ook nog. Mensen gaan altijd zo zitten kijken en ik vind het dan zo akelig als het helemaal stil is. Overigens hadden we na de ceremonie gelijk gelegenheid om te feliciteren en bleef de muziek aanstaan. We hadden een cd gebrand en daar stonden ook gewoon nummers op die we beiden leuk vinden.