Ik wil graag dit jurkje https://kinglouie.nl/p-757-t-dress-occhi.aspx bestellen voor mijn dochter. Ze is bijna 3 maar is een ukje. Van truitjes heeft ze maat 92 en ze is erg smalletjes. Rokjes past maat 80 vaak nog prima. Iemand een idee hoe de jurkjes vallen? De maten zijn ook een beetje vreemd. Van 1-2 jaar en van 2-4 jaar.
Nooit iets van gehad, maar ik denk dat onze meiden in de maat 1-2 jaar vallen en niet in 2-4 jaar (wat je qua leeftijd zou denken). Ze hebben eerder de lengte van een 1-2 jarige! Hier ook een mini-meisje.
Mijn dochter is ook 3 jaar, van september. En ik heb een rokje van Petit Louie, maat 2-4 jaar. En die past goed. Mijn dochter is niet super smal maar heeft in de overige kleding maat 98/104. Als ze in rokjes nog maat 80 heeft zou ik 1-2 jaar bestellen, vooral jurkjes vallen normaal wat ruimer.
Tja, het is ook maar net hoe het valt natuurlijk. Zo kan ze bijvoorbeeld truitjes van Kiezeltje aan in 98 maar een rokje in 86 is weer veel te groot. En een truitje van een ander merk kan 98 weer veel te groot zijn.. Ze is wel mini, dus ik denk dat ik idd maar 1-2 jaar bestel. Of ik bestel ze allebei en ruil eentje of zet het daarna op mp.. kan ook nog. Hmm, dilemma