In de tuin: Klein badje of gigagroot bad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ratatosk, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Mijn man heeft vorig jaar een enorm zwembad gekocht. Als het bij ons in de tuin staat neemt het een flink stuk grond in tenminste.
    Het duurt een halve dag voordat het vol is en er zit zo'n pomp bij om het water te zuiveren, en een afdekzeil voor wanneer we er niet in gaan.
    Vorig jaar hebben we het niet kunnen gebruiken omdat het er geen weer meer voor werd helaas.

Dit jaar zouden we het nu op kunnen zetten en dan verwacht ik er nog wel gebruik van te kunnen maken. Maar ik twijfel heel erg.
    Wat is nou leuker voor onze kleine? Dat enorme bad (wat echt heel groot is, vrij diep voor hem, en ook wel in de weg staat maar waar je wel echt in kunt zwemmen/dobberen) of een opblaasbaar peuterbadje waar hij zelf wat in kan poedelen?

Onze tuin is compleet bestraat en ik ben bang dat hij uit dat kleine badje valt, omdat zo'n badje lang niet zo stevig is als het grote bad, en dat hij zich dan bezeert aan de stenen. Als ik hem laat zwemmen is dat immers in een zwemluier en een shirtje.
    Ik zou heel graag gras willen leggen maar dat zit er dit jaar nog even niet in.
    Wat zou het slimst zijn om te doen?

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik zou het kleine zwembadje opzetten dan kan ie er lekker zelf in ravotten

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja wij hebben ook tegels toen ie wat kleiner was legde ik er een kleed onder nu niet meer

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Die is van de zeeman toch? Volgens mij heb ik daar straks naar staan kijken.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    die is cool!! ik wil die ook haha

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb gewoon het babybadje staan, goedkoop kleed.van wibra eronder en klaar.. ze is keer bezig met water van bad naar zandbak te brengen dan dat ze in het badje zit..

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

haha ja van de zeeman was volgens mij 10 euro ofzo hebben heb nu een jaar maar hij is nog steeds perfect

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook een kleinere denk 1.20 x 1.20 soort waterbaan waar hij ook in kan. Heeft er de hele middag ingezeten:)

10. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Wij hebben vandaag ook gebadderd en gewoon met het babybadje waar ze ook in ging toen ze net geboren was. Ook heerlijk toch om lekker in te spetteren. Idealer vind ik toch de opblaasbare peuterbadjes (ik kreeg hem vandaag nog niet gevonden). Nu twijfelde ik of ons meisje zelf in en uit kon stappen.... Wat vinden jullie? Op zich kan ze het goed, maar liefst wil ik toch dat ze blijft zitten op dr billen. Maar mevrouwtje wil natuurlijk in en uit klimmen, etc.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    J. vindt een klein badje veel leuker dan een groot bad. Kan ze zelf lekker in spelen, anders is ze van anderen afhankelijk.

12. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    We hebben hier zo'n blauwe schelp waar je water en zand in kan doen (of 2x water of 2x zand..)! Ze heeft er dit jaar overigens nog niet in gezeten, maar zal morgen wel gaan gebeuren denk ik...
    Vandaag zat ze bij mijn ouders in het babybadje op het gras en vond het geweldig!

@Amfy: wat een mooi badje!

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik moet nog een badje kopen maar sem vandaag gewoon in een emmer gedaan z,n luieremmer zeg maar hij vond het helemaal geweldig

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Deze heb ik ook!! We zijn hem momenteel aan het opblazen.. joepie..

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier vorig jaar in de bovenkant van schelp (zandbak). Beviel mij beter dan een opblaasbaar ding en was hier ook een succes.
    Zandbak is nu stuk dus papa moet van de week even een nieuwe halen.
    Groot zwembad kunnen we hier ook bijna niet kwijt en ze mag graag wat rondfietsen.

16. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb zelf een zwembad van 3 bij 2 bij 1 meter hoog en omdat deze ook in de weg staat heb ik een 3 rings badje gekocht doe maar tot 1 ring vullen en dan kan die in en uit lopen en ik kan er zelf ook nog in heerlijk heb vandaag echt genoten van het kleine beetje water en het spelen met de kleine...

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zit verbaasd te kijken, is het niet nog veelste koud voor een zwembadje? Manlief en ik zijn beiden kouwelijk, ik ben benieuwd wat dochter er van zal vinden, een badje met dit weer buiten!

18. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Weet niet hoe warm je het wil hebben maar vandaag was het hier 28 graden in de zon. Veel warmer zullen er niet veel dagen zijn....

19. Jo85

Jo85 Niet meer actief

En even ontopic.
    Wij zetten de grote en de kleine neer maar wij hebben dan wel de luxe positie dat we dan nog meeeerrr dan voldoende ruimte over hebben (650m2 tuin)

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    te koud?? pfff het is hier 30 graden en geen wind echt niet koud hoor

Deel Deze Pagina