Britney volslank op het podium

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cullen, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Vinden jullie dit volslank? Ik vind van niet. Al zou ik wel minder strakke pakjes aandoen;)

AMSTERDAM - FOTO's - Britney Spears is van start gegaan met haar nieuwe Femme Fatale-concertreeks en er zitten duidelijk wat pondjes teveel aan bij de zangeres.

Het dansen en trainen voor de show heeft Brit blijkbaar niet geholpen om een strakker figuur te creëren.Toch deert het de blondine niet en verscheen ze gewoon in haar sexy pakjes op het podium.
    Met duidelijk zichtbare lovehandles en een hangend buikje deed Britney haar act voor duizenden uitgelaten fans. Niet alleen het album draagt de naam Femme Fatale, dit is ook het thema van de avond. Dat betekende dus veel bloot voor de zangeres en haar dansers.
    Helemaal in stijl gaf Britney een gelukkige fan ook nog een heuse lapdance. De act schijnt erg populair te zijn. Zelfs Chris Brown en Rihanna deden dit vorige week ook in hun show.

Britney Spears looks out of shape on the opening night of her Femme Fatale tour | Mail Online

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ze ziet er uit als een normale vrouw die kinderen heeft gehad.

Ze is geen 16 meer.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    nee hoor vind het wel meevallen..
    maar ze is wel eens strakker/slanker geweest..

4. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Pff zou er veel voor over hebben om zo'n lichaam te hebben :)

5. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik ben blij eens een gezond lichaam op zulke foto's te zien..
    Ben juist van mening dat ze gewoon mooi slank ik en niet zo mager als de meeste meiden die je op dat soort foto's ziet.
    Ja, die pakjes zijn op sommige foto's wel ietsje te strak, een maatje groter had er wel iets mooier uitgezien, maar ik vind het niet echt storend..

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Die is aardig wat kilo's aangekomen netjes gezegd. Kledingkeuze is inderdaad uhm... tjah...

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

nou .... ik heb zelf ook 2 kindjes..... en ik zou graag nog zo'n figuurtje hebben hoor, bij mij is het helemaal erg geworden,

Okee op sommige foto's zie je indd beetje buikje/huid over hangen, maar dat is minimaal, kom op dat mens heeft kinderen gekregen, dat doet wel iets met de buik, niet iedereen krijgt het altijd weer helemaal strak,

wel zou ik kleding over mijn buik dragen zodat het wat minder op zou vallen

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik vind dat ze er gezond uit ziet. Kan geen ribben tellen ;)

9. Dana

Dana Niet meer actief

bravo voor haar dat ze het laat zitten en zich er niet aan heeft laten opereren, meeste sterren die er na een bevalling weer superstrak uitzien zijn een handje geholpen door een plastisch chirurg hoor ;)

10. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Eindelijk eentje die niet graatmager is. Snap niet waarom mensen altijd zo op dat graatmagere hameren. Oke ik zou zelf nooit in zulke pakjes stappen :p maar waarom niet.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nou als dat volslank is? Dan ben ik benieuwd wat voor benaming ze voor mij hebben :D.

Ik vind dat ze er goed uitziet, ik vind dit juist mooi slank!

12. Alita

Alita Niet meer actief

kom op zeg ze zit!! Je wilt mij niet zien als ik zit wat er dan allemaal hangt....

Zo erg van amerika altijd die schoonheidsidealen!!
    Je wilt die celebrity`s niet in het echt zien die zijn zo smal...is gewoon ziek!

Heerlijk lijf heeft ze ik ozu het wel willen hebben hoor na 2 kids!

13. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik vind haar wel volslank. Ze is niet superslank en niet dik. Slank + een paar kilootjes is volslank toch ;)

vind het overigens wel mooi, alleen de kledingkeuze... tja..

14. Seth

Seth Niet meer actief

moet zeggen dat ik me eindelijk weer een beetje normaal voel door jullie reacties...

Voel me nog steeds dik.. :(

over britney...
    tja... ben niet zo'n fan van haar en dr pakjes..

15. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Tja ze is ondertussen bijna 30 en dat je dan niet automatisch een strak figuurtje meer krijgt dat is toch niet gek.....ze is geen 18 meer en ik vind het weer eens goed dat er iemand is die niet graatje mager is.

16. Alita

Alita Niet meer actief

wie zegt dat je ook slank moet zijn eigenlijk he....

Jammer hoor...wanneer wordt het nu weer de mode, zoals vroeger, dat volslank mooier is!!

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Volslank? Nou,ik zou zeggen: gewoon een normaal figuur,niet te dun en niet te dik....
    Mooi figuur, maar die kleding en de wijze waarop ze poses aanneemt....nee, niet mijn stijl.

18. mroos

mroos Niet meer actief

Volslank is toch eerder synoniem voor een beetje mollig?

Ik vind haar hartstikke mooi hoor, als ze zit is er 1 minirolletje te zien. Ik hoop dat ik er zo weer uitzie na de bevalling.

19. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Nou als dat al volslank is dan ben ik moddervet. :p

20. Within

Within Niet meer actief

Op de ene foto ziet ze er goed uit, de andere niet. Kwestie van ongelukkig fotograferen misschien?

Deel Deze Pagina