Nee, niet hoevaak, maar WAARMEE douchen jullie? Wat zijn jullie favoriete producten? En welke zeker niet? Mijn favoriet voor onder de douche is deze; Rituals Zensation Doucheschuim | Your body. Your soul. Your rituals. Mijn god, die ruikt zooooo lekker!! Verder heb ik momenteel Nivea 'Happy Time' douchecreme en Clairol Herbal Essences 'Hello Hydration' shampoo en conditoner.(best wel tevreden over!) Oh, en intimie wasgel van het Kruidvat. Ik had een keer douchegel in een rode verpakking gekregen van Dove, maar die vond ik echt stinken. Een NO dus. En jullie?
Voor mijn haar gebruik altijd Nivea Straight and nog iets en als douchegel meestal iets met eacaliptus ( ja juffen van het forum het staat verkeerd geschreven, geen idee hoe het moet worden geschreven en geen zin om op te zoeken ) er in ... Heb nu voornamelijk die van de Tuinen, heerlijk En echte NO vind ik wel de douchgels van Voque ofzo, wat een stink geuren zeg hahahah ..
Och jee, van alles en nog wat eigenlijk. Op het moment voor mijn haar nivea shine ofzo en voor mijn lichaam iets van palmolive. Verder gebruik ik zo nu en dan ook de scrub en modder van de hammam lijn van rituals.
Ik vind Natusan erg lekker om mee te douchen, en fa yoghurt cocos. Maar op dit moment gebruik ik dove, had zoveel van die douche pakketjes gekregen toen ik jarig was...dus dat moet ook maar een keer op. Qua shampoo verschilt het ook elke keer, de ene keer elvive en de andere keer fructis, dan weer gliss kurr of andrelon.
Soms met mn vriend, soms met de kinderen...ownee dat was een ander antwoord. Ik gebruik eigenlijk altijd douche spul van Nivea (sinasappelbloesem geloof ik ofzo). Ook eens van Dove gebruikt maar daar kreeg ik allemaal bultjes van. Verder gebruik ik eigenlijk geen andere merken meer omdat ik 'bang' ben voor die bultjes ! Voor ik over ging op dat van Nivea had ik altijd Palmolive, maar degene die ik had is toen uit de handel gegaan helaas, op vakantie in oostenrijk nog een aantal flessen kunnen scoren toen, maarja ooit moest er wat anders komen. Shampoo heb ik altijd verschillende, maar net welke ik op dat moment lekker vind ruiken . Liefs, Hanneke.
Het verschilt nog al hier! Als er wat lekker ruikends iets in de aanbieding is, koop ik dat meestal in, verschilt nog al dus, maar ik ruik wel altijd of het lekker is! En meestal geen huismerk die vind ik niet zo lekker!
Ik vind Palmolive melk en honing zoooo goddelijk en shampoo meestal iets uit de aanbieding met een bijpassende conditioner
Hier shampoo en cremespeoling van Andrelon. Douchegel van Bourjois, daar gebruik ik ook de scrub van.
haartjes met zilvershampoo en douch nu met nivea om te scheren onder de douche in bad lekker olie van kruidvat merk met rustgevende geurtjes. en ik maak de babylijn van dochter op omdat die nergens tegen kan en er veeeeeeeeeeeeeeeel van heb. maar dat meestal doordeweeks ik wil niet naar baby ruiken als ik uit ga hihihih
shampoo en conditioner merk van de kapper douchegel van Dove of iets van op dat moment in de aanbieding is én lekker ruikt
voor mijn haren gebruik ik Nivea Diamond gloss shampoo en conditioner Voor onder de douche Dove cream oil douchecreme Kersenbloesem en amandel Voor in bad meestal olie in alle geurtjes en kleurtjes..heerlijk !! is best een chaos in de badkamer..iedereen heeft zijn eigen douchespullen en voorkeur...
*Shampoo etc; Elvive Royal Jelly *Douchegel: Therme en dan een van de volgende; Zen White Lotus, Hammam Shower, Lomi Lomi, Finn Sauna, Thalasso of Jasmijn. (eens in de zoveel tijd scoor ik ze voor 1,89 per tube en met een puff doe je er zoooo lang mee!) *Intiem: Kruidvat zeepvrije wasgel Wat ik echt te goor vind is Head & Shoulders shampoo en die groene caribbean lime/lemon douchegel van Fa
Shampoo van Andrelon voor futloos haar Douche Fa Yoghurt - Groene Thee Scrub van de Rituals en Zwitsal Mama
Shampoo: Syoss en solid conditioner Jungle van Lush Douchegel: Lush, ik ben laatst tegen dit merk aangelopen en direct "verslaafd" geraakt. Ik heb 4 "smaken" nu: Tramp, Grass, Freeze en The Olive Branch