Hoi Hoi, Doen jullie dat ook, als je ziet dat iemand anders harder rijd dan toegestaan even seinen dat er een controle is? Ik deed het normaal nooit, nooit bij me opgekomen. Maar gister werd er in ene keer flink geseint naar mij. Automatisch ging ik al wat remmen en bedenken wat er kon zijn. Keek ik de bocht iets om.. Tadaaa politie met lasergun haha! Ik ben die automobilist goed dankbaar!! In t vervolg ga ik dit dus ook doen!
Totdat er verder op nog een agent staat en ziet dat jij met je lampen een ander waarschuwt... Dan krijg je alsnog een bekeuring voor het seinen naar anderen. Nee, ik doe het niet.
nee ik sein nooit voor flitsers, maar zie ze ook nooit staan, volgens mij is het zelfs strafbaar! ik sein wel voor mensen die in het donker/schemer hun lichten niet aanhebben, dat vind ik toch wel zo vervelend!
Ik doe het ook niet.. Heel lief als mensen het wel doen, maar ik heb geen zin in nog een bekeuring voor het seinen..
Om deze reden doe ik het ook niet, daarnaast vind ik als je te hard rijdt ook terecht een boete krijgt.
Jij blij dat je hem gezien hebt, vrolijk flitsen, krijg je daar een prent voor! Nee bedankt. Verantwoordelijk voor eigen rijgedrag denk ik dan
Nee absoluut niet, punt 1 rij ik zelf nooit te hard , punt 2 weet je wel niet wat het kost als ze je snappen, is opgehoogd volgens mij naar iets van 340 euro, punt 3 sorry moet je je maar aan de snelheid houden.
Ik ga echt niet seinen hoor, als ze zich gewoon aan de maximum snelheid houden dan hebben ze nergens last van.
waarom zou ik naar andere mensen seinen die te hard rijden,geef die maar lekker een boete die hard rijders,ze zetten wel vaak het leven op t spel van andere mensen. van mij mogen die boetes nog veel hoger worden hoor.
Ik heb weleens gehoord dat je er een boete voor kunt krijgen (logisch ook denk ik, want je hoort je in principe ALTIJD netjes aan de snelheid te houden) dus ik doe het niet. Het is wel een keer bij mij gebeurd. Bij mij viel het kwartje eerst ook niet Ik dacht: wat zittie nu te seinen? En mijn man zei dat er dan vast een flitsauto volgt. En dat was ook zo.
Wij seinen wel. Nog nooit een boete voor gehad, maar die boete kan lang en breed uit. Hoe vaak ik al ben gewaarschuwd voor een flitser, terwijl ik 10/20 km te hard reed. Ideaal.