Wie kent een goede familierechtadvocaat in Noord-Oost Brabant?

Discussie in 'De lounge' gestart door A je to, 30 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Hoi dames,

Zoals het onderwerp al aangeeft. Ik ben op zoek naar een familierechtadvocaat in de omgeving waar ik woon, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten..
    Heeft iemand misschien een goede ervaring?

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.879
    113
    Noord-Holland
    Syane vindt dit leuk.
  3. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Dank voor je reactie! Het stadium van medation zijn we helaas lang voorbij.. Via gesubsidieerde rechtsbijstand heb ik een advocaat toegewezen gekregen waar ik me totaal niet serieus genomen voel. Ik wil dan ook graag een andere advocaat de situatie voorleggen omdat ik denk dat het op deze manier niet langer houdbaar is. :(

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.879
    113
    Noord-Holland
    Ach wat verdrietig. Heb je dat ook aan je huidige advocaat voorgelegd? Is er nog iets te redden daar qua contact zeg maar.
    En check dan goed of je subsidie mee kan van de ene naar de andere advocaat. Ze doen niet allemaal gefinancierde rechtsbijstand.. dat kan je ook via de site van de rvr zien.

5. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Nee ik denk niet dat het met deze advocaat te redden is.. En als ik de subsidie mee kan nemen is dat heel mooi, maar ik ben bereid om elke cent die ik heb uit te geven aan iemand die even écht naar mijn verhaal luistert en me wil helpen, ipv te zeggen; tja vervelend voor je, maar je bent niet de enige.. o_O

Deel Deze Pagina