Ik ben op zoek naar een Super de Boer Monoploly kaartje: A-kerkhof. Is nog de enige van de straat die ik nodig ben en dan kan ik de prijs ophalen!!!
Nee hoor, dan kun je niet de prijs ophalen. Als je een straat vol hebt dan maak je KANS op mooie prijzen. Maar niet 100% kans dat je wint. Ik spaar ze ook van Super de Boer. Heb ook al direct prijs gehad: - 2 pakjes kauwgom van Xilifresh - 1 potje mosterd - 1 pakje boeren soepgroente En ik heb er weer twee thuis liggen voor: - een pakje bak en braad - een worst
Op de site staat dat je als je alle straten van dezelfde serie (stad) hebt dat je dan recht hebt op die prijs @Ts: ik denk dat iedereen die kaart wel wil, dat zal vast degene zijn waar er maar een aantal van zijn gemaakt.
Ik wist niet dat je ook van dingen een prijs op kon halen. Sorry dan ts. Maar je hebt ook straten dat je zoveel keer kans hebt op die prijs en zoveel kans op het andere.
Als het hier niet lukt dan kun je ook nog op mp terecht. Marktplaats.nl - monopolykaarten kopen of verkopen - Vind monopolykaarten goedkoop op Marktplaats.nl
Ja klopt ja, maar je hebt ook kaarten waarmee je een fiets of auto enz. kunt winnen. Als je van die kleur alles hebt, dan krijg je dat dus.