Het word hoogtijd dat ik voor onze zoon een fotoboek ga maken. Echt zin heb ik niet maar ja ik wil het eerste boek met echte foto`s hebben en dus nog geen digitaal boek. Nu vraag ik me af waar bestellen jullie je foto`s ? En hoe is de kwaliteit ?
hema, heb em 2 weken terug binnengehad en is echt geweldig! Teksten erbij, kleuren, fotos schuin zetten etc. Heb hoogglans papier gedaan, was 21 euro kwijt voor 27 pages en 105 fotos, zachte kaft,. harde kaft kan ook maar wordt ietsje duurder.
Ik bestel mijn foto's altijd bij TNT post. Goede kwaliteit, niet duur en ze worden met de post bezorgd!
bij foto.com super tevreden over en maar 0,05 ct per foto..en mag er vaak bij mij bestelling ook nog 20 foto's van 11x15 gratis bij bestellen.
ik bestel ze altijd bij de wij fotoservice. Snelle levering, goede kwaliteit en maar 5 cent per foto 9zo goedkoop heb ik het nig nergens anders gevonden) erg tevreden ben ik erover.
hier ook foto.com super goedkoop, hele goede kwaliteit.. en je mag bij iedere bestelling 20 gratis foto's van 11*15 (dacht ik) erbij bestellen... t bedrijf is frans geloof ik.. en de foto's heb je de volgende werkdag al in huis..
Profotonet. Is duurder dan gemiddeld, maar dan heb je wel echt kwaliteit. Maar voor gewoon huis-, tuin- en keukenkiekjes ga ik naar de plaatselijke fotoboer en bestel ze via zo'n gezellig apparaat. Nooit bij de kruidvat op zo'n apparaat hoor, die kalibreren hun printer nooit..
Ik bestel ze altijd bij de Blokker. Ik heb er ook eens een album besteld en ben er erg tevreden over.