Help, ik voel mij onzeker.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Carola36, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carola36

Carola36 Actief lid

20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1 Carola36, 1 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2013
    lieve dames,

ik ben in de stress......hier mijn verhaal !

Op mijn NOD verloor ik wat bloed, dus ik ging er vanuit dat ik mijn menstruatie kreeg. Dit heeft een paar dagen aangehouden. Toch bleef ik wat vage klachten houden, dus heb toch besloten om een test te doen. Dit werd een kv test 2v5. Deze werd positief. Heb direct daarna getest met een digitale CB en deze gaf ook aan zwanger 1-2 weken. Een kleine week later nogmaals getest met een digitale CB en deze gaf aan 2-3 weken......nu ben ik erg onzeker ( heb 2 en een halve maand geleden een miskraam gehad ) dus besloot om nogmaals een CB digitaal te doen ( wilde toch eens dat 3+ in beeld krijgen. Tot mijn schrik geeft de digitale CB nu weer een tijdsindicatie van 1-2 weken.......wie kent dit of heeft dit ook gehad. Wordt het nu weer een miskraam of is er toch een kans dat het nog goed gaat.

Ben zo onzeker nu .....helpp !!!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Kan hoor, lees wel meer dat die CB digital niet helemaal kloppend de weken aangeeft.
    Je bent nu zwanger, dus van harte gefeliciteerd!
    Verder is het het afwachten, maar ik denk niet dat je je veel zorgen hoeft te maken nu door die testen. En nu ook niet meer testen verder, gewoon afwachten :)

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Sluit ik me helemaal bij aan! Vaak hoor je dat je hormonen niveau op een gegeven moment te hoog is voor de test en deze niet meer betrouwbaar is.
    Zou nu idd lekker gaan genieten van het feit dat je een positieve test hebt! ( weet dat het moeilijk is na een miskraam....) en niet meer gaan testen, word je alleen maar onzeker van.

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    gefeliciteerd!!!!

hoor het zo vaak hier daT meiden blijven testen.
    ze worden er allemaal stuk voor stuk gek van.

die testen zijn om aan te tonen dat je zwanger benty ze laten je niet zien of het goed blijft gaan of niet.

dus niet meer testen en nu gewoon afwachten.

oh en ga ook niet om een vroege echo vragen want dat leverd alleen maar meer stress op.

ik hoop dat je snel kan genieten en dat alles goed blijft gaan

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey. Ik heb een zwangerschap in april gehad en dat verhaal lijkt een beetje op die van jou. Ik dacht dat ik gewoon ongesteld geworden (tenminste dat dacht ik), maar bleef me ander voelen en heb daarom 1,5 week na de menstruatie getest en dat was positief. CB gaf 3+ aan. De dag erop kreeg ik licht bloedverlies, maar werd niet echt erg, had ook geen krampen ofzo. Was alleen met afvegen. Na een paar dagen opnieuw getest en toen gaf CB 2-3 aan en nog weer eennpaar dagen later 1-2. Dit is helaas niet goed gegaan. Het wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou ook gaat gebeuren. Ik wil er met name eerlijk in zijn dat het wel kan gebeuren. Ik hoop heel erg dat dit bij jou gewoon goed zit en dat je over een aantal maandjes jullie kindje vast kan houden.
    Bij deze zwangerschap heb ik 1 keer getest een dag voor NOD en daarna niet meer. Dat heeft me veel rust gegeven.
    Sterkte ermee.

7. Carola36

Carola36 Actief lid

20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de reacties !
    Ik krijg volgende week een echo omdat ik al eerder een miskraam heb gehad en de VK het toch even wil bekijken. Ik weet dat je geen zekerheid hebt wat betreft het krijgen van een miskraam of niet, maar had gehoopt nu een test met 3+ op de foto te kunnen zetten.
    Mijn VK heeft niet zoveel vertrouwen in het indicatie gedeelte van de CB, maar toch blijf ik het vaag vinden dat ik eerst 1-2 wk, daarna 2-3 wk en nu weer 1-2 wk als aanduiding kreeg met de CB.
    Ik probeer niet te veel te stressen maar het is moeilijk om nu van mijn zwangerschap te kunnen genieten. Ik ga er maar van uit dat het mis is zodat ik me kan voorbereiden op een teleurstelling. Ik wil geen hoop koesteren, ben bang dat dat tevergeefs is.

Deel Deze Pagina