Ons zoontje zit een beetje tussen twee maten in. T-shirts van maat 80 zijn de mouwen te kort van. Nu vraag ik mij af hoe next direct valt ben bang dat 86-92 te groot word voor hem is vrij smal van postuur. Iemand ervaring met dit merk.
Next valt meestal als de grootste maat, dus 80-86 als 86 en 86-92 als 92. Het verschilt een beetje per kledingstuk hoe breed het valt. Ik vind het beter zitten bij mijn 'gemiddelde' jongste dan bij mijn 'tengere' oudste.
Ik vind het best wel breed vallen. Zoontje zit in maat 80 prenatal en 74 de rest hij is best breed. Heb maat 6-9 mnd van next en dat zit goed alleen de mouwtjes wat te lang. Dacht dat de maat per maanden ging?
Ik vind het ook groot vallen. Mijn dochtertje heeft nu de maat 9-12 maanden en zij is 16 maanden en zit in maat 80.
Op dit foum genoeg ervaring met dit merk haha. 80-86 inderdaad, valt groot. Maar weet je zeker dat je iets wil bestellen? Is zeer verslavend nl.
Lastig. Ene keer met dubbele maat dat het de grootste maat valt en de andere keer de kleinste maat. Kleding valt nooit hetzelfde uit helaas