2e hands boeken

Discussion in 'De lounge' started by djellybelly, Mar 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hai hai

ik weet niet of sommige het van jullie weten, maar je ken ook 2ehands boeken via bol.com bestellen.

ik heb het ook gedaan, en het was net als altijd een gewoone service, en ook achteraf betalen ideaal!

het scheeld vaak een heleboel geld vooralals je een boek maar 1 keer leest net als ik.

2. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    :)

Ik heb net een flink aantal boeken via bol.com verkocht. Werkt idd perfect. ook als verkoper, omdat je zelf de prijs bepaalt en je zekerheid hebt, dat het geld ook daadwerkelijk komt. (geen heen en weer gemail en geklooi zoals bij marktplaats)

Omdat ik een nieuwe verkoper was, ben ik qua prijs net overal onder gaan zitten, en jawel hoor, binnen 1 week! 7 boeken verkocht.

Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre jullie op feedback letten. Zelf koop ik nl. vooral bij mensen die al minstens 100 boeken verkocht hebben. Het verbaasde mij ook stiekem een beetje dat mijn boeken zo snel verkocht waren. (zonder feedback)

Dus.. Geld of goede feedback.

3. djellybelly

wat leuk om te lezen dat jij daar verkoopt :D

ik heb er laatst een boek besteld en dat was de goedkoopste heb haar wel gevraagd hoe het boek eruit zag.

en hij was zo goed als nieuw dus voor 5 euro had ik een nieuw boek.

4. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Super toch! Zo had ik ook een aantal boeken. 2 heb ik ooit gekocht, maar ik kwam er echt niet doorheen. (filosofische boeken uit begin 1900)Ik lees mijn boeken echt altijd uit, maar het lukte me echt niet. Boeken zijn dan echt las nieuw. Is toch super om de boeken die je niet wilt bewaren gewoon te verkopen!

Ik ben ontzettend enthousiast.

5. djellybelly

ja ik dus ook wou ook via bol.com gaan verkopen, maar mijn printer doet het helaas niet :(

6. morgaine

morgaine Bekend lid

Sep 22, 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ja is wel ideaal

Iemand nog leuke boekentips?
    Laatste boeken wat ik gelezen heb is:
    Echte mannen eten geen kaas , gaat over loverboys
    Wilde vijg, gaat over moslim vrouw die is uitgehuwelijkt
    Alles te verliezen, is een Nederlandse thriller
    Overdosis gaat over vriendenclubje die drugs gaan proberen, zit een heftig stukje in over een verkrachting door de ghb

7. djellybelly

ik heb de ontsnapping van heleen van rooijen echt zon goed boek.

8. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    echte mannen eten geen kaas. Klinkt geweldig! Heb ff verder gekeken, en hem meteen besteld. (bol.com 2e hands natuurlijk)

FF nadenken,

Ik vond Joe Speedboot van Tommy Wieringa heel bijzonder.
    En het boekje van Carmen bin Laden (ex schoonzus van) vond ik heel interessant.

Voor de zwangere onder ons: Het boek van Jools Oliver vond ik ook bijzonder smakelijk om te lezen.

9. djellybelly

ik was ook al aan het zoeken bij bol.com naar het boek Echte mannen eten geen kaas .

10. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    :) Ik heb zojuist de goedkoopste weggekaapt. (225 x feedback)

11. djellybelly

tsss hoe durf je :D

12. morgaine

morgaine Bekend lid

Sep 22, 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb alles van Heleen van Rooijen gelezen, geweldige boeken. Ik lees ook meestal alles in 1x uit.

Echte mannen eten geen kaas is wel leuk boek, ik heb mij altijd afgevraagd hoe die meiden daar nu intrappen in die loverboys. En nog snap ik het niet. Zo dom pfff ben benieuwt hoe jullie het boek vinden

13. djellybelly

mmm ik heb ff geeken ik twijfel of ikhet iets vind hahahaha

14. angel23

angel23 Actief lid

Nov 21, 2007
    214
    1
    0
    Goeie tip, ben een echte fan van chicklit boeken ik ga maar eens een kijkje nemen

Echte mannen eten geen kaas heb ik vorig jaar ook gekocht en in 1 keer uitgelezen, best een heftig verhaal en ze is nog zo'n jong meisje..

15. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Whahaha.

Ik heb hem gewoon gekocht, als ik het nu niks vind, verkoop ik hem gewoon weer.

oja, Printen doe ik ook vaak op mijn werk. Is dat voor jou geen optie Anstefay?

16. djellybelly

nee helaas dat ken bij ons niet ook niet bij mijn vriend zijn werk hebben alleen internet via het concern meer niet helaas.

17. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    ik heb daar ook al veel boeken verkocht!
    Als je de goedkoopste bent, ben je ze snel kwijt idd!

Wel vind ik de feedback soms een beetje stom, kreeg een keer kritiek die helemaal niet terecht was. Het boek was nog als nieuw, maar die persoon vond van niet.
    Het was amper doorgebladerd, laat staan gelezen, maar toch kreeg ik een onvoldoende hahaha!

18. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Oh en "ik stond laatst voor een poppenkraam" is van de moeder van maria mosterd (echte mannen eten geen kaas).
    Dat verhaal speelt zich af in Zwolle en heb beide boeken verslonden. Boek van moeder vond ik echt bijzonder, je krijgt een heel ander beeld van de loverboy problematiek!

19. djellybelly

hahhahaha lekker dan!
    nee ik ben erg tevreden ben aan het kijken voor een ander boek van heleen van rooijen, de gelukkige huisvrouw.

20. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    grrr. bestelling geannuleerd. Kan ik weer opnieuw beginnen.

Share This Page