Paul de leeuw - ik heb je lief Gerard troost - ons moment Ellie golding - How long will i love you Marco Borsato - ik hoor bij jou
Binnenkomst: beautiful in white van Westlife Tekenen: From this moment van Shania Twain Weglopen: amazed van lonestar Als openingsdans hadden we eerst 'a thousand years' van Christina Perry. Maar uiteindelijk vonden we dat te langzaam. Dus de DJ gemaild dat het ' 'Everything' van Michael Buble moest worden. Zou goedkomen. Ja niet dus. Wij stonden klaar en toen begon 'a thousand years'. Dat was wel even omschakelen.
A thousand years!!! Zooo mooi. Vorige week op een bruiloft gehoord! Halve publiek janken hahaha zo mooi en ontroerd was iedereen
Ik ben nog niet getrouwd maar vind dit liedje wel erg mooi voor op een bruiloft: It's Gonna Be Love - Mandy Moore
Bedankt. Ik kwam via dit nummer op de versie van Tarrus Riley. Echt het zomerse tintje en qua tekst super!! Gaat op mn lijstje!
Bij binnenkomst "I do it for you" Bryan Adams. Bij tekenen "laten we proosten" Guus Meeuis en... Ik dacht nog 1 maar weet niet meer wat. Wat erg...
This is the moment Beauty and the Beast Say I Do Zijn 3 liedjes die ik in de afgelopen jaren op bruiloften heb gehoord die me echt bijgebleven zijn. Vooral de openingsdans op "This is the moment" (origineel van de musical Jekyll & Hide maar er is ook een versie van Renee Froger - weet niet welke versie dit was) en de openingsdans op "Beauty and the Beast" van Celine Dion en Peabo Bryson.
Ja, dat was hilarisch natuurlijk de openingsdans op Beauty en the Beast maar ook heel erg mooi want die tekst is prachtig. We kregen allemaal een kopietjes van de tekst om mee te volgen. En "This is the moment" is ook een machtig liedje, heel bombastisch en impressionant als openingsdans.
wij hadden deze in 2010: Lopen naar het altaar: Marco Borsato - Dochers Tekenen: Jennifer Hudson - I love you, I do (uit de musical Dreamgirls) Felicitatiemoment: Guus Meeuwis - Laten we proosten Openingsdans: Claudia de Breij - Sleur met jou ("ik heb zo'n zin in sleur met jou") Laatste liedje op de feestavond, door de band gezongen: Can you feel the love tonight (origineel Elton John)
Ik had wat oudere en onbekende nummers. Deze zijn wel echt super romantisch en 1tje is waanzinnig qua tekst als je vader je weggeeft. Hoop echt dat je ze ff opzoekt. 1 King and Queen (John Legend / Mary J Blidge 2 Etta James (At Last) 3 I loved her first (Heartland) Deze laatste is mooi als je vader je weg geeft. Ik had ook nog in de avond een verrassing voor mijn vader met dit liedje, ik had allemaal foto's van mij en mijn vader in elkaar gemaakt en dan dit liedje er onder geplaatst. Ik wilde absoluut geen nummers die door heel veel mensen al gebruikt worden (persoonlijk dingetje)