Hup Diego Hup. Go Diego Go. Tijd voor redding mijn vrienden, time to rescue my friends... Dochter is een beetje peuterverliefd op Diego geloof ik. En inderdaad de liedjes van Frozen...
Op een grote paddenstoel rood met wit stippen zat kabouter spillebeen heen en weer te wippen!! yup kan soms de hele dag in me hoofd zitten en ik zing het ook nog zelfs als ik werk!! En liedjes van Monique Smit zitten ook vaak in mij hoofd omdat het wel vrolijke nummers zijn
Op je plaats, t is tijd voor de race, 1 2 3 voor Blaze! Dus stoelriemen vast en juichen en touren als Blaze het helemaal maakt, Blaze Blaze Blaze! Sneller sneller sneller vooruuuuiiiiit! Blaze en de monsterwielen yeah Blaze en de monsterwielen yeah Blaze en de monsterwielen yeah Blaze! Ik zing t de hele dag door....
Vlak voor het slapen mag zoon 2 filmpjes kijken en ja hoor vanavond was het weer mama brandweer K3 waarop mijn man heel hard roept "nee nee nee niet weer!!!" Man heeft hem zover gekregen dat hij Tutitu ging kijken maar dat deuntje krijg je toch ook niet uit ie hoofd!!!! Voor straf zet ik zo maar even het brandweer nummer op Edit: oeps kreeg een middelvinger blij dat de kinderen al slapen
Als mijn dochter heel erg overstuur is helpt Mr Tooth van Ylvis. Die is op vakantie op de snelweg een paar keer onze redding geweest toen ze honger kreeg. Het nummer blijft wel hangen. En mijn vriend zet 'pink fluffy unicorns dancing on rainbows' op als hij mij wil pesten. Ik hoop dat onze dochter dat niet tot in den treure gaat zingen
Vandaag klonk hier afwisselend; 'Sint maarten, sint maarten...' 'Zie ginds komt de stoomboot uit spanje weer aan' en dan in dochters 'leuke' variant; 'zie kinds komt de stoompoo uit pankie weer aan' en nee ze kan het prima normaal uitspreken maar dit vondt ze grappig... En na een filmpje zandkasteel: 'Puzzelstuk, puzzelstuk, waar ben je gebleven...?'
Haha herkenbaar! Ik heb al dagen "waar is toch mijn caravan, ik kan hem nergens vinden" in mijn hoofd (van de beste vriendenquiz)
Hahaha hilarisch he... Ik heb het met de begintunes van umizoomi en bubbel guppies vorige keer zat ik op m'n werk in gedachten verzonken het liedje van peppa pig te neurien. heerlijk haha
Ook reclame tunes doen het hier goed: 'ik wil van mijn auto af....punt nl' En dan in allerlei 'lollige' varianten: 'ik wil van mijn broek af... punt nl'
Hij kijkt het natuurlijk nog niet zelf, maar als ik de DVD zie liggen, is het al zover.. Joooookie en Jeeeet gaan de weeereld roooooond..
Die is zo erg, ik had dat liedje aan het einde van mijn zwangerschap steeds in mijn hoofd, dochter mocht van mij zelfs niet meer kijken toen, ik kon er gewoonweg niet van slapen, en dat was niet erg bevorderlijk voor mijn humeur...
Sinds me dochter een K3 microfoon heeft Zijn het toch echt wel die liedjes die het meest blijven hangen.. Zucht...
Die toet toet auto's! Ik betrap me er regelmatig op dat ik 1 van die stompzinnige liedjes loop te zingen... Kom je meehee met de politie, vang de boeven en neem ze meehee, jaaaaaa Ik wil graag een winnaar zijn, startlijn, finishlijn, samen racen is zo fijn Tatu tatuu aan de kant, want hier komt de ambulance Ik werk graag op de bouwplaats! Enzv enzv.....