Hoi dames ( en heren) Ik heb sinds een maandje denk ik ongv. facebook,maar ik snap er geen hol van! Ik heb een oud vriendinnetje van vroeger op school,zei woont nu in afrika,en ze kunnen daar geen hyves ofzo,wat ik erg jammer vind want ben er aan verslaafd haha. Nu zit ik dus net even rond te snuffelen daar,maar snap er echt niks van,1 iemand had me toegevoegd die ik niet een kan,ik weet niet hoe ik mn vrienden daar een berichtje moet sturen enz enz enz Hoop dat iemand mij kan helpen! Je kan me ook pben
Hoezo kan vanuit Afrika geen hyves? Portugal gaat wel. Als je op facebook een berichtje wilt sturen, kan dat op verschillende manieren, net zoals hyves. Klik op de foto van de vriend(in) om op die persoon z´n pagina te komen. Dan zie je bovenaan PRIKBORD (op hyves=krabbels). Of voor priveboodschap ga je naar je POSTVAK IN (bovenste menubalk), dan nieuw bericht schrijven. Verder ben ik ook vrij nieuw op facebook.
ja marokko kan je ook gwn op hyves vind dat ook raar hoor! Ze zei me dat het niet lukte Volgens mij heb ik haar net toegevoegd op facebook,en heb ik haar een bericht gestuurt(i hope so) Thnx voor je uitleg Ik heb nu 1 foto(profiel foto)kan ik ook net als hyves een mapje maken waar meerdere fotos in kunnen?
Ik geloof het wel. Ga naar profiel (bovenste menubalk) en dan rechts naast je foto is er een menubalk met PRIKBORD, INFO, FOTO´S, etc. Klik op foto´s. Daarna op Nieuw fotoalbum aanmaken.
Hoezo kan hyves niet in Afrika? Je postvak zit idd rechtsbovenin,ik zit er af en toe op omdat familie in Papua/Indonesie/Australie hyves niet kennen.
Ik heb ook een tijdje facebook en ik vind het geen fijn programma! Vooral niet als je hyves bent gewend..