Facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Hoi dames ( en heren)

Ik heb sinds een maandje denk ik ongv. facebook,maar ik snap er geen hol van!
    Ik heb een oud vriendinnetje van vroeger op school,zei woont nu in afrika,en ze kunnen daar geen hyves ofzo,wat ik erg jammer vind want ben er aan verslaafd haha.
    Nu zit ik dus net even rond te snuffelen daar,maar snap er echt niks van,1 iemand had me toegevoegd die ik niet een kan,ik weet niet hoe ik mn vrienden daar een berichtje moet sturen enz enz enz

Hoop dat iemand mij kan helpen!
    Je kan me ook pben

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hoezo kan vanuit Afrika geen hyves? Portugal gaat wel.

Als je op facebook een berichtje wilt sturen, kan dat op verschillende manieren, net zoals hyves.
    Klik op de foto van de vriend(in) om op die persoon z´n pagina te komen. Dan zie je bovenaan PRIKBORD (op hyves=krabbels).

Of voor priveboodschap ga je naar je POSTVAK IN (bovenste menubalk), dan nieuw bericht schrijven.

Verder ben ik ook vrij nieuw op facebook.

3. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    ja marokko kan je ook gwn op hyves vind dat ook raar hoor!
    Ze zei me dat het niet lukte

Volgens mij heb ik haar net toegevoegd op facebook,en heb ik haar een bericht gestuurt(i hope so)

Thnx voor je uitleg

Ik heb nu 1 foto(profiel foto)kan ik ook net als hyves een mapje maken waar meerdere fotos in kunnen?

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik geloof het wel.
    Ga naar profiel (bovenste menubalk) en dan rechts naast je foto is er een menubalk met PRIKBORD, INFO, FOTO´S, etc. Klik op foto´s. Daarna op Nieuw fotoalbum aanmaken.

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Hoezo kan hyves niet in Afrika?
    Je postvak zit idd rechtsbovenin,ik zit er af en toe op omdat familie in Papua/Indonesie/Australie hyves niet kennen.

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    ps hyves vanuit Indonesie gaat prima!; )

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb ook een tijdje facebook en ik vind het geen fijn programma! Vooral niet als je hyves bent gewend..

Deel Deze Pagina