Als je brak wakker wordt na een avondje borrelen? Gister was ik na 2 baco al compleet aangeschoten en ben ik naar huis gegaan. Nu heb ik na een avond borrelen altijd heel veel behoefte aan melk. En er ligt hier een HEMA rookworst in de pan warm te worden. Ik lijk wel niet wijs. Jullie aparte behoefte na een borrel? En dan echt na het wakker worden de volgende ochtend, ik bedoel niet dezelfde nacht nog een shoarmahap
ik drink echt heeek zelden (lees max 2x per jaar) maar als ik dan gedronken heb, heb ik 's ochtends zin in niets anders dan fruit.
Toen ik nog dronk, en dan thuis kwam, had ik altijd heel veel zin in een kopje thee. Vaak hier op de bank gezeten met een hete kop thee om half 5 xD Manlief zet het liefst de frituur nog aan maar daar word ik dan zo misselijk van..
Direct na het drinken en voor het slapen gaan, wil ik altijd appelsap hebben. Hartstikke zuur spul op de borrel, maar zo lekker haha.
Nee niet na een borrel Maar als ik ziek ben of niet fit dan moet ik altijd chocolade eten... Of na een migraine aanval heb ik heel veel zin in vlees