Wel of niet eigen consumptie

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaGiraf, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wel of niet eigen consumptie

1. Ja ik neem me eigen eten en drinken mee

2. Nee ik neem geen eigen eten en drinken mee

3. Ik neem eiegn eten en drinken mee en koop daar ook nog wat

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamaGiraf

MamaGiraf Actief lid

19 mei 2012
    119
    7
    18
    Gister ben ik met schoonzus en kindjes naar een binnen speeltuin gegaan. Daar aangekomen stond er dat je geen eigen gebrachte eten en drinken mag benuttigen.

Aan jullie de vraag

Kopen jullie alleen daar jullie eten en drinken of nemen jullie ook eigen dingetjes mee.

Ik heb voor de kindjes van huis meegenomen en heb daar ook nog wat gekocht.

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik neem gewoon van huis mee hoor als ik het alleen daar moet halen dan word het wel een heel duur grapje..

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Zo zou ik het dus ook doen. Ik ga echt niet daar alles kopen.
    We nemen altijd wel wat kleins mee, pakje drinken, fruit , snoepjes o.i.d

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik neem vaak wat drinken mee ( pakjes ) en heb standaard ontbijtkoek in mijn tas zitten, van die repen.
    En wij kopen daar dan ook wat, vaak broodjes of poffertjes ofzo.

5. Onje

Onje Niet meer actief

Drinken nemen wij altijd mee. Wij zijn "natnekkies" dus drinken we de hele dag door.
    Eten doen wij dan wel een patatje ofzo, maar snoepje fruit nemen wij wel weer zelf mee.

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.963
    5.267
    113
    Home
    ik neem zelf mee pakjes drinken, fruit, broodjes
    ik ga echt niet alles daar kopen.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon eigen spul meenemen. Doe ik altijd als ik naar pretparken ga en straks ook naar speeltuinen. Als je ziet wat de prijzen zijn, dat is niet meer te betalen.

Vaak nemen we wel een patatje en een glaasje drinken maar de rest neem ik lekker zelf mee.

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, meestal bestaat mijn pakket uit:

- bolletjes met kaas of ham (ham als het niet te warm is natuurlijk)
    - pakjes drinken
    - pak koeken

Laatst ook bij de Apenheul gedaan. Kan je heerlijk overal gaan zitten met je spul.

9. MamaGiraf

MamaGiraf Actief lid

19 mei 2012
    119
    7
    18
    Precies. Een frietje kan je altijd daar kopen maar als je ziet dat je voor zo'n klein zakje chips 1 euro betaald :$

10. Fireball

Fireball Actief lid

27 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee wij kopen daar een kan ranja ( 3,50) en af en toe een patatje of snoepje/ijsje. ik vind de prijs van 6 euro niet echt duur. die toestellen moeten ook onderhouden worden en het gebouw. en personeelskosten. de consumpties zijn ook gewoon normaal geprijsd. als je wilt kun je er van smorgens 10 tot savonds half 7 blijven. ze moeten van de horeca een beetje bestaan. dit alleen bij binnenspeeltuinen hoor. efteling enzo neem ik wel broodjes en drinken mee. maar dan kopen we ook nog wel wat

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    Naar een pretpark neem ik wel zelf broodjes, snoep en drinken mee maar naar een binnenspeeltuin niet. Als er staat dat het niet is toegestaan vind ik dat gewoon niet netjes. Je gaat toch ook niet op een terras je eigen koffie meenemen???

12. Onje

Onje Niet meer actief

Oh binnenspeeltuin doe ik het ook hoor vooral Ballorig.
    Eten doen we daar maar drinken neem ik zelf mee.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gister ook geweest, had alleen voor de baby melk mee.

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik neem dat wel wat kleine dingetjes mee die ze kunnen eten maar het is natuurlijk voor kids ook leuk als je een ijsje ofzo daar kunt halen.

Bij de speeltuin hier in de buurt kun je voor 1 euro naar binnen en mag je eten en drinken meenemen.
    voor 2 euro krijgen de kids entree,ijsje,chips en ranja (vind ik niet echt duur).

* lees nu pas dat t om een binnenspeeltuin gaat.. dan is de entree sowieso al n stuk duurder)

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Vooral toen Finn kleiner was nam ik zelf wat mee, ook al mag het officieel niet.

Helemaal toen hij nog KMA had.

Ik nam dan spul mee wat hij mocht eten en drinken en wat hij ook van ons mag eten en drinken.

Zodra ze stukjes fruit en/of rauwkost en ander gezond spul gaan verkopen neem ik niets meer mee.

Nu halen we echt wel wat lekkers hoor, voor het lijkt alsof Finn nooit iets krijgt, maar heel de dag alleen maar ongezonde chips en chocolade...nee.

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Naar een binnenspeeltuin neem ik alleen een rietjesbeker met drinken mee, rest koop ik daar :)

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik vind het niet netjes om toch zelf spullen mee te nemen als er staat dat je geen eigen consumpties mag mee nemen.

Hier kopen we ook ( net als Firebal ) een grote kan ranja en een patatje of poffertjes ofzo, je komt daar toch ook niet om de hele dag te eten en te drinken maar om te spelen ?? Dus waarom zou je dan alles mee nemen ?? Als ik naar een pretpark toe ga dan neem ik het wel mee maar daar heb ik dan ook nog nooit gelezen dat je dat niet mag doen.

Ik vind het gewoon niet netjes, regels zijn regels toch ??

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant...

Wij zijn een keer gaan zwemmen met Finn, daar eten halen. Dus ik vraag of het koemelkvrij is, weten ze dat niet en kunnen ze het niet opzoeken.
    Dus volgende keer nam ik zelf wat mee.

19. Fireball

Fireball Actief lid

27 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    precies. en waar wij naar toe gaan zijn ook gewoon appels en bananen te koop. of zakjes knijpfruit. maar net wat kip zegt. ze zijn bij mij daar niet om te eten maar om te spelendus die 3 euro voor een pannekoek overleef ik wel

20. Fireball

Fireball Actief lid

27 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    das wat anders. onschristian heeft ook kma. tegen die tijd dat hij speelt neem ik ook wel wat voor hem mee. maar dat mag ook mits je het even aangeeft

Deel Deze Pagina