Vorig jaar heb ik er 1 aangeschaft voor het jaarlijks terugkerende schoolkamp. Bij de Bristol voor 10 euro, helemaal niet verkeerd!
Ik kocht altijd een goedkope bij action, en na de vakantie gooi ik ze weg. 2jaar geleden een beige gekocht bij kruidvat dacht ik, geweldig ding!
Hier ook zo'n beige van Kruidvat (2pers, maar volgens mij hebben ze ze ook 1 pers). Is een hele dikke, denk wel 40cm. Zou er dus gelijk een elektrische pomp bij aanschaffen Maar die ligt wel superlekker! Heb ik met mn 31 weken zwanger nog een week op geslapen op de camping
Als je ruimte genoeg hebt om 'em neer te leggen zou ik je zo'n hele dikke aanraden. Wij hebben er 2 van Intex. Geen ruimte voor logeerbedden maar willen onze logées wel graag comfortabel laten slapen. Het is deze, ongeveer een meter breed voor een 1-persoons dus ze hebben alle ruimte: Verhoogd eenpersoons luchtbed - Intex Pillow Rest Raised (hebben 'em daar niet gekocht maar dit was de eerste link die ik aanklikte....)
Hier een verhoogde met ingebouwde pomp bij action gehaald... volgens mij van intex. Is echt een super ding!!
Airobed! Ze verkopen ze ook idd bij de action onder een andere naam en soms ook bij de gamma. Dingen liggen nog prima ook.