Onze zoon speelt nu een jaar met de V-tech leer en verkeer raceauto. Hij is er echt dol op. Nu is hij sinds een paar weken helaas kapot. Batterijen vervangen etc, maar hij rijdt niet meer en gaat continu uit. Een mail gestuurd naar de klantenservice van V-tech en kreeg vrijwel meteen het antwoord terug dat ik de auto kosteloos naar hun kon opsturen. Het was geen probleem, dat ik de aankoopbon niet meer had! En erkennen hun het probleem, sturen ze mij geheel gratis weer een nieuwe auto. Ik vind dit echt een super service. En omdat hier ook regelmatig wordt geklaagd over slechte service, nu een keer positieve feedback!
Wat fijn. Had laatst ook een topic geopend over de vtech auto... Hier ook probleem opgelost... Alleen koste me wel 10 euro omdat vtech van die goedkope rot batterijen erin had gedaan
vtech heeft inderdaad een goede service. Mijn dochter was het pennetje van haar storio kwijt, 1 telefoontje en een dag later hadden we een nieuwe in de bus
ow dan ga ik ook even mailen want ik heb ook de auto en na een paar rondjes valt hij uit! Super service dus!
Ik wou zeggen check mijn topic even http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/395860-probleem-vtech-auto-3.html
Top service top spullen.. Hier echt een grote fan van vtech! Jay is er ook dol op... Volgens mij hebben wij het complete assortiment
Hier ook. Van laptop, raceauto, garage, badstoel tot alle kleine rammelaars met geluiden en lichtjes. Qua prijs vind ik het ook nog wel meevallen. Kinderen zijn er dol op!
Hier ook ja... Nu helemaal hot de toetoet garage plus auto's zondag krijgt hij de laatste 2 en dan is het hele circus compleet
Hier ook goede service van Vtech! Heb de lanceer en ballenbaan maar de balletjes hebben mijn kids al kwijt gemaakt. Vtech gemaild of ze ook afzonderlijk verkrijgbaar zijn. Kreeg vandaag een mailtje dat ze me kosteloos een nieuwe set balletjes toesturen. Helemaal top!
idd... wel grappig dat iedereen wel beetje dezelfde soort problemen hebbenn.. die olifant staat echt altijd binnen.. maar toch zijn die balletje spoorloos verdwenen...
V-Tech heeft echt een super service! Ik was laatst de achterkant van zo'n V-Tech pocket spel kwijt dus dacht mail even om te vragen of ik die dingen los kan kopen en ja hoor een paar uur later gelijk reactie of ik foto's wilde doorsturen en 1-2 dagen later kosteloos het onderdeel in huis! Echt super