liedjes k3

Discussie in 'De lounge' gestart door Spikkel19, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen

deze wou ik nou net ook plaatsen...volgens mij had mn zusje vroeger de cd en daar zongen ze kreuntjes ipv kreetjes...ik had toen echt zoiets van...OKEE :p:$

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb niet alle reacties gelezen (zit op mijn werk dus geen tijd voor ;)) maar onthoud het volgende wel. K3 is nooit bedacht voor kinderen!! Daarom hebben ze die teksten en de korte rokjes.
    Ze zijn ooit ontstaan als gewone meidengroep en wilde dus mannen/jongens aantrekken tot hun muziek. Ze kwamen er na een tijdje achter dat ze een grote groep meisjes als fans hadden en zijn dus meer voor kinderen gaan schrijven.
    De nummers die ze nu maken hebben dus ook veel meer "kindertekst" :)

3. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Haha volgens mij zijn er maar weinig liedjes van k3 geschikt voor kinderen. Toevallig, zat er vanmorgen nog aan te denken toen ik heyah mama in mijn hoofd had en nu zie ik dit topic.

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    oh en trouwens, over niet-goede kinderteksten gesproken: hebben jullie er wel eens over nagedacht waar het liedje: "altijd is kortjakje ziek" eigenlijk over gaat? Want dat gaat mooi over een hoer hoor! hahaha

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik vind het wel meevallen. Idd een hoop teksten zijn niet echt voor kinderen, maar de meeste nummers gaan over andere dingen, of over kusjes/verliefdheid, waar kinderen al wel vroeg mee bezig zijn!
    Heya mama vind ik niet meetellen, want idd dat nummer was voor een andere doelgroep bedoeld.

Maar luister eens naar alle kleuren, mama sé, K3 airlines, en nog tientallen andere liedjes die totaal onschuldig zijn.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Peuters/kleuters weten echt nog niet WAT ze zingen. Volwassenen zien daar iets sexueels in, wat peuters/kleuters normaliter nog niet kennen. Die zien 3 mevrouwen die leuke liedjes zingen en leuke dansjes doen om na te doen.

En die van Pieter Post, dat zijn dan je eigen vunzige gedachtes als je daar iets sexueels in ziet. Je kunt het ook zo bekijken:

Vogels zien Pieter Post arriveren
    En die beste man neemt z'n huisdier, een poes(je weet wel zo'n beest op 4 pootjs met een staart wat miauw roept), mee op pad.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha :D:D:D

8. Marieke1983

Trouwens, hebben jullie die clip van heya mama al eens gezien? Zoooo fout! Die mogen ze van mij -met oog op kinderen- wel opnieuw maken.

9. Marieke1983

Haha :D

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Liever K3 als dat mijn zoon "Blow my whistle" zingt (wat dus daadwerkelijk gebeurd...)

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ehm ik heb die cd ook altijd gehad, maar dit heb ik toch niet gehoord. ;)

12. Dani11

Dani11 Niet meer actief

K3 was ook helemaal niet bedoeld als kindergroep vandaar sommige teksten...
    Ik vind ze hartstikke leuk en zeker sinds Josje erbij zit.

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    O Haha ik moest dus echt ff lachen sorry

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Dames K3 is meer voor de papa's :p

15. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Nou ik vind ze ook leuk om naar te kijken hoor :p:p

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja.. De moeten toch het entree-ticket betalen hè :)

18. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Mijn dochter zong laatst heel vrolijk: fok Joe, fok Joe verrie verrie mutssss.... Vind ik ook toch minder leuk!

Maar: dan draag ik een matrozenmuts en niet veel meer dan dat...oehlala! Hahahaaa, eigenlijk is het ook best erg, maar die kinderen zien daar ook echt niets verkeerds in en grootste gedeelte van de tijd zingen ze de tekst niet letterlijk mee.

19. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    'Een kusje op je zachte mond, en wie weet wat er daar van komt...'
    Uit Leonardo diCaprio

:)

20. Senais