Hier ook geen K3 in huis hoor! Ik vind ook dat kinderen gewoon kind moeten kunnen zijn. Ooit eens in een apres skihut gestaan, (hartstikke nuchter en koppijn, dus hele andere gedachtes als de andere bezoekers) en ik hoorde alleen maar muziek waarin het draait om seks. En toen dacht ik: het is geen wonder dat mensen vreemd gaan, volledig bezopen en de hele avond gehoord dat het normaal is om vreemd te gaan. Ik vind het belangrijk om na te denken over de inhoud van muziek. En dus ook over de muziek waar mijn kleine mannetje naar luistert.
Ik denk (luister) er zelf niet eens zo over na. Laat staan dat mijn dochter straks doorheeft wat ze zingt. Vind het zwaar overdreven om er zo mee bezig te zijn.
K3 is niet alleen maar dubbelzinnig ( of ben ik zo naïef....) nou ja mijn meiden dansen er vrolijk op los en de shows vinden ze geweldig! Tegen de tijd dat ze gaan begrijpen wat ze nu werkelijk zingen luisteren ze allang naar andere soort muziek die een stuk minder onschuldig is.
Ik vind deze stellingen ook wel te ver gaan,de teksten zijn soms dubbelzinnig, maar je kinderen zullen er geen link in seks mee zien zolang ze niet weten wat seks is!!!! En een meisje van 3 tm 7 zal dat in mijn ogen nog niet zo expliciet weten!! Dat je je kind wel of niet naar k3 wilt laten luisteren, prima, maar ik geloof niet dat kinden hierdoor eerder seksueel actief zullen zijn.... Mijn dochter zingt lekker mee en heeft lol, en als mama dan mee gaat naar een concert geniet mama ook!!!
Alsof een kind geen kind kan zijn als het naar K3 luistert. Mijn kind is hartstikke kind hoor! Ze is gek van K3. En neeeeee, zij is echt nog niet sexueel actief...wees maar niet bang . Ze is 4! En ze zal echt niet opeens op haar 13e sex hebben omdat ze op haar 4e naar K3 heeft geluisterd. Whahahaha....sorry maar ik vind het echt te bizar voor woorden dat er zo over gedacht kan worden. Ik ben meestal vrij genuanceerd in mijn mening maar hier kan ik dus echt niet bij. Ik begrijp ook serieus de link niet tussen K3 en de Apres Ski hut...???? Bovendien denk ik dat er maar weinig mensen zijn die echt vreemdgaan doordat ze dat een avond lang in liedjes hebben gehoord in de ski hut....ik denk dat je dat eerder aan de drank kunt wijten dan aan de muziek!
haha ben het er helemaal mee eens hier ook heerlijk dagelijsk K3... allebei me meiden zingen er vrolijk op los... Nee hier lekker k3 in huis en hoop ooit nog eens naar een concert van ze te gaan!
Vreemd gaan door teksten van liedjes? Dat zegt dan meer over de vreemdgangers dan over de liedjes. Vind het een beetje vergezocht.
Ik denk eigenlijk net wat Kirst zegt dat er op de radio wel ergere liedjes komen die ze ook horen. Tenzij je alleen maar je eigen wel bedachte muziek draait. Inderdaad een kind wat i'm sexy and i know It zingt zou ik minder blij mee zijn eerlijk gezegd.... Ach mijn meisje mag gewoon lekker zingen en dansen op K3. En ja natuurlijk hoorde ik ook geen kreetjes en geen lachjes....ik weet een plekje waar ze ons verslinden....enz. Tja...gelukkig weten ze niet wat ze zingen en tegenwoordig zingen ze toch wel redelijk onschuldige liedjes? Ik zie het probleem niet zo...
*oeps* hier zongt me dochter ook i'm sexy and i know it.... denk dat ik haar maar vastbind als ze 10 is voordat ze sexueel actief is dan
Hier ook een meisje dat gek is op k3. Tja de teksten zijn niet normaal voor die leeftijd, maar ze snapt echt noet wat ze nou precies zingen.
Ieder zijn eigen mening natuurlijk. Ik bedoel ook niet dat zulke jonge meisjes dan al seksueel actief zijn natuurlijk, als het goed is denken ze nog niet eens aan seks. Ik vind zelf al deze teksten uiteindelijk niet zo onschuldig. Ik denk dat ze als tiener zich nog steeds al die teksten kunnen herinneren en dan snappen ze het wel en vragen ze zich dan niet af waarom dat allemaal ok is? En K3 vind ik nou niet echt goede rolmodellen voor jonge meiden. Gelukkig hier waar ik woon hebben ze nog nooit van K3 gehoord!
Misschien gaan ze handje vasthouden of wil hij wel verkering.... Ik denk dat vele niet bij stilstaan dat al deze teksten wel dubbelzinnige boodschappen bevatten, maar dat een kind de dubbelzinnigheid hierin totaal niet kent! Ook al zouden ze naar de tekst luisteren, dan nog horen ze gewoon wat er letterlijk wordt gezegd en niet meer dan dat. Zolang de ouder daar geen heisa van maakt is er niks aan de hand..
Ik hoop dat je snapt dat een tiener intussen naar heel andere muziek luistert (veel minder onschuldig), en echt niet meer naar k3 Tenzij je ergens woont waar commerciele muziek verboden is, maar dan is het een heel ander verhaal, los van deze discussie.
Nee joh, echt? Ik snap niet dat men niet begrijpt dat je kind beinvloed word door alles om zich heen, we doen toch niet voor niets zo ons best als ouders om onze kinderen het goede mee te geven?
Ben het met jou eens hoor mixje. Klinkt misschien overdreven omdat het tegenwoordig een geaccepteerd iets is, zoals k3 zich profileerd en de liedjes die ze zingen. Ik heb geen dochters, maar dat zou ik mijn dochter ook niet willen meegeven. In korte rokjes rondhuppelen dat je iemand wil en wat er misschien nog wel meer zou kunnen komen van een kusje op de mond. Erg onschuldig is het niet meer. Ookal hebben ze nog niet echt door hoe of wat. Zou me er niet prettig bij voelen, zijn ook andere leuke dingen voor kids zonder al dat gedoe.