Wat is nou een leuk kado.. Elke keer weer heb ik dat probleem haha Ik zit te denken aan een (duik)horloge of een luchtje.. maar ja wat is nou een lekker luchtje. Als jullie me nou een paar tips geven ga ik vandaag even naar de drogist om te ruiken .
Ik heb pasgeleden mijn vriend de dvd-box seizoen 1 van The Simpsons gegeven. Houdt hij misschien van een bepaalde serie? Luchtjes vind ik emporio Armani en Jean Paul Gaultier (groen/blauwe torso) enorm lekker (en hij ook ). Ooit hem een abonnement van mannenblad FHM cadeau gedaan. Pffff voor de rest een beetje inspiratieloos Hopelijk heb je hier wat aan, succes!
Series houdt hij niet zo van. Hmm een blad kado geven, zag net dat er ook duikbladen waren. Het is zo jammer dat die goede duikhorloges zo duur zijn anders was de keuze makkelijk gemaakt. en zn luchtje begon behoorlijk op te raken dus ga vanmiddag die je hebt gezegd even besnuffelen haha Dank je wel
ik had voor mijn man een hotelletje geboekt heb hem geblinddoekt en zijn daar heen gereden en lekker een weekendje weg geweest met zijn 3tjes en ik heb ook nog via vakantieveilingen het bbqarregement gekocht ook erg leuk
Ja dat wilde ik eerst doen inderdaad, weekendje weg in een kasteeltje maar ja crisis he haha. Dus het wordt nu even een ander kadootje.
ik heb het hotelletje geboekt bij vakantieveilingen voor 50 euro en daar zat ontbijt bij in, viel best mee toch? soms is het zelfs goedkoper, je kan zelf ze zo hoog bieden als je wilt
mijn vent houdt alleen van frisse, kruidige geuren, niet van die hele zware zoete: Euphoria van Calvin Klein Joop Go! Heb die van mij vorig jaar een dieselhorloge gegeven dit jaar wilt hij een blueray speler....
tnnx! weer wat luchtjes die mn neus gaan passeren straks haha Ja horloge wil ik de mijne ook geven maar een goed duikhorloge is al snel 400 euro.. dus eh dat wordt hem even niet haha