hoeveel setjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Madelon84, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    hoeveel setjes hebben de mama's?
    ik heb er een stuk of 7 in maat 56 waar mijn zoontje nu in zit. het past hem nu goed maar ik weet niet hoe lang nog. hij heeft elk setje nu enkele keren aangehad maar ik krijg zin om meer setjes te shoppen! maar weet dus niet hoe lang hij nog maat 56 heeft.
    shopten jullie nog bij toen jullie kindje al in die maat zat?
    en wanneer gingen ze naar maat 62?
     
  2. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb ongeveer zo'n 15 setjes maat 50/56 in de kast liggen.
    Heb heel veel gekregen dus dat is mijn voordeel.

    Ik zou als ik jou was geen kleding meer bijhalen in 56 aangezien het volgende week wel eens einde maatje 56 kan zijn.

    Maat 62 geen ervaring mee al heb ik wel al wat dingetjes in huis.
     
  3. mariska1978

    mariska1978 Bekend lid

    22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik heb ongeveer 20 setjes in de maat 50/56.
    Hiervan is veel gekregen, maar heb de afgelopen tijd ook wel wat bijgeshopt. Ik had veel in maatje 50/56 met lange mouwen, maar het werd zo warm dat het wel noodzakelijk werd om iets met korte mouw bij te shoppen...
    Jasmine is nu 8 weken oud, maar past maat 56 nog makkelijk. Maar hoe lang een kindje gemiddeld in dit maatje past is afhankelijk van de grootte van je kindje.
     
  4. Annemarie76

    Annemarie76 Fanatiek lid

    25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb maar een heel klein beetje in 50 en 50-56 liggen..
    Volgens mij bijelkaar maar een stuk of 7 setjes..

    Zie t wel.. Als t te weinig blijkt te zijn sturen we paps en beppe mooi ff te shoppen..
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Mijn dochtertje heeft tot ongeveer 2 maanden in maat 56 gezeten. Ik zou er dus niets meer van kopen of gewoon nog een goedkoop pakje. Al is het wel per kind natuurlijk verschillend.
     
  6. Doekie

    Doekie Lid

    29 jun 2009
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou er geen 56 bij gaan halen en even afwachten...
    Oudste hier heeft een paar maanden 56 gedragen, dat ik op een gegeven moment echt wel uitgekeken was op de kleertjes, maar dat was dan maar even niet anders ;).
    Overigens zou je in de uitverkoop natuurlijk altijd even kunnen kijken, maar als het niet meer aan de ruime kant zit zou ik voor 62 gaan en dat evt aantrekken en mouwtjes of broekspijpjes omslaan... Maar ja, als je dat nu "al" aan gaat trekken en je kindje past lang in 62 heb je straks weer hetzelfde euvel ;).
    Succes.
     
  7. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Dit is echt per kindje anders. Het zoontje van mijn schoonzus heeft best wel lang in maatje 56 gezeten en in een keer is ie gaan groeien en heeft juist bijna geen 62 aan gehad. Dus kan goed zijn dat de kleine van jou ook in een keer een groeispurt krijgt.
     
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.499
    3.163
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mijn dochter zat zo'n beetje:
    1 maand in 50
    1 maand in 56
    3 maanden in 62
    4/5 maanden in 68

    dat verschilt natuurlijk wel per kindje verder, sommigen gaan heel snel ook door 62 - maar ik zou dus -als je wil shoppen- maat 62 kopen.
    Stel je ziet echt wat geweldigs in 56 - en het lijkt wat groter te vallen, dan nam ik het gewoon mee hoor ;) . Maar dat weet je dan van te voren, dat je kindje het misschien niet heel vaak aan kan...
     
  9. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik zou geen 56 meer kopen als ik jou was.
    Het kan heel snel gaan, mijn zoontje (5 mnd) zit momenteel al in maat 74.
     
  10. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    bedankt voor de reacties.
    ik koop dan idd niets meer bij in maat 56. ik had vorige week nog een t-shirtje gehaald want ik had dus ook alleen maar setjes met lange mouwen. niet fijn als het heel warm is!
    stom he dat je dan toch zo snel uitgekeken raakt op de kleertjes. als hij het 3 keer aan heeft gehad vind ik het al niet zo geweldig meer;)
    wauw met 5 maanden al maat 74 dat gaat snel zeg!
     
  11. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hoi madelon
    ik heb heeeeel veel in mt 62 bijna alles gekregen. dingen van mt 50 past hij niet meer en we hadden weinig echt mt 56 die hij nu wel past. wel weer mt 50/56 maar past hij ook nie talles van.
    het is nu overal uitverkoop en ik heb 2 pakjes van noppies bij besteld in mt 56 en bij lief heb ik ook 3 dingen in mt 56 bij gekocht. ik raakte ook beetje uitgekeken op zijn kleertjes.:)
    het is lastig in schatten idd maar Jason groeit niet zo hard dus hij kan het nog wel even aan.
     
  12. Sam1986

    Sam1986 Actief lid

    6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik heb iets van 15 setjes 50/56 en als ik het zo bekijk kan ze daar voorlopig nog wel eventjes in. Sommige dingen zijn zelfs nog te groot. Ik had gedacht dat ze veel sneller een groter maatje zou hebben.
     

Deel Deze Pagina