je moet de foto uploaden, wij kunnen via het forum niet in de documenten van jouw pc kijken meid! zet de foto in je album...
Toevallig heb ik gister een docu-dvd gekeken over het leven in de baarmoeder en vergeleken met die beelden denk ik ook een meisje?!
ik weet bijna zeker een meisje heb precies dezelfde echo van alysia ook met 3 streepjes en dan is het niet te missen dus ik zal zeggen voor 99% een meisje maar ik ben geen echomevrouw haha maar heb dezelfde echo dus vandaar
Ooow ja! (dankzij hulp van TS herken ik nu waar ik moet kijken) Ik denk een meisje! Ik zie een big mac!
Wij hebben ook een paar echofotootjes van 20 weken met drie van die streepjes, die heel veel op die foto van jou lijkt. De gyneacoloog zei dat het 100% zeker een meisje is. Spannend! Zou ook zeggen dat het een meisje is.
een meisje, zie het heel duidelijk bij een jongen zie je duidelijk de balletjes dit zijn duidelijk 3 streepjes.......
Ik snap niet hoe jullie dat kunnen zien hahaha echt bij iedereen die echo foto's plaatst kijk ik maar ik haal er niets uit. hoop dat ik het bij de mijne wel ga zien.
Volgens de verloskundige is staan 3 streepjes voor een meisje. Dus ik gok ook op een meid! Weten jullie zelf wat het geslacht is van de vk of wil je dat dus via ons te horen krijgen?