Vanavond hebben we de doopvoorbereiding gehad voor de doop van Lucas. Nu is er geen koortje, en mogen we zelf, met 2 andere stelletjes, 5 liedjes uitzoeken die van cd gedraaid worden. Wie weet er mooie liedjes voor een doop? Hoeft niet persé liedjes over het geloof te zijn. Mag ook modern, graag zelfs! bedankt voor jullie suggesties!
Ik heb binnenkort ook de voorbereiding van de doopviering van mijn ukkie. Heb jij nog goede/leuke tips of ideeën? (aangezien jij er waarschijnlijk verder al klaar mee bent?) Ik ken alleen het nummer 'de wereld is een toverbal' die bij ons op elke doopviering gezongen wordt
Ook wij zijn op zoek Ik vind Circle of Life mooi en ook het liedje van Trijntje Oosterhuis, nu dat jij er bent. Jullie nog andere suggesties?
Ik heb me er nog niet zo in verdiept eigenlijk... Misschien dochters van marco borsato? (mits je een dochter hebt natuurlijk) Die van trijntje ga ik eens even opzoeken.. Weet niet hoe die gaat
Heb ook het liedje van jan smit gevonden, "niemand zo trots als wij" heet het. Mooi nummer ook ondanks dat het van jan smit is
Ik kwam op een ander forum een hele lijst tegen trouwens.. Deze: - Over morgen: Clouseau - slaap maar: marco borsato - Het Wonder : Paul de leeuw - Mooier dan ik dacht : Guus Meeuwis - everything possible: fred small - every baby: kelly family - over morgen: clouseau - nu dat jij er bent: trijntje oosterhuis - alegria: cirque du soleil - isn't she lovely: stevie wonder - zeg mama: elly & rikkert - kind van mij: dana winner - geef de kinderen een wereld: dana winner - hallo wereld: rafaella - wonderful life: black - the things we've handed down: marc cohn - you'll be in my heart: phil collins - butterfly: lenny kravitz - neem eens een kind bij de hand: paul roelandt - little star: madonna - your song: elthon john - bryan adams: here i am - joe cocker: you are so beautiful - Martina McBride: in my daughters eyes - Marco Borsato: Dochters
Wij hadden op de doop van onze zoon: - Niemand zo trots als wij (Jan Smit) Ben geen speciaal Jan Smit fan, maar vind dit liedje echt prachtig. - Every baby (Kelly Family) - Welcom (Phil Collins, uit de film Brother Bear) Dat is een persoonlijke keuze omdat dit nummer ook op ons huwelijk gedraaid is en we het hier ook wel toepasselijk vonden. Ik vond het heel leuk om te doen, zo'n doopviering samenstellen met lezingen en muziek. Bij onze dochter was het samen met een anders stel, nu bij onze zoon hadden we een viering voor onszelf. Dat was ook wel fijn, want nu hoefden we met niemand anders rekening te houden en konden we kiezen wat wij mooi vonden. Veel succes en plezier met de voorbereidingen!
Bij je zijn van nick en simon Wiegelied van de 3js Hij leeft in jou van de nederlandse cast van de lion king Dochters van marco borsato En een heel klein bijzonder liedje van mijn favoriete band Venice, het heet We're OK. Het gaat erover dat je degene die je liefhad maar niet meer bij je zijn soms toch wil laten weten dat het goed met je gaat. Mijn oma is overleden toen ik in verwachting was van omze oudste en ik mis haar nog steeds, dit liedje zegt het allemaal.