Ik hoor niks...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mickey06, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb even een vraag over de Angelsounds. Ik heb hem gekregen (hij is dus al een paar jaar oud) maar ik hoor helemaal niks.

Wat is de bedoeling: horen jullie al iets als je het apparaat aanzet?
    Ik heb nu een andere koptelefoon gebuirkt en dan hoor ik een hele lichte ruis als ik de draaiknop op zn hardst zet. Maar als ik het apparaat op mijn buik zet hoor ik helemaal niets! Ook niet mijn eigen hartslag...

Zou de batterij op zijn of zou het apparaat kapot zijn? Wie kan me vertellen wat normaal is om te horen?

Mijn baarmoeder ligt wel naar achter gekanteld maar dan zou ik wel mijn eigen hart moeten horen toch?

Liefs Mickey

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Gebruik je wel olie?

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Als je hem een sin de plooi van je lies legt? Dan zou 100% zeker je eigen hartslag (bloedgeruis door de aorta) moeten kunnen horen.

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    je moet idd olie of gel gebruiken soms beetje veel dan weet je zeker dat die het doet
    maar misschien hoor je niets door gekantelde baarmoeder maar dan zou je je eigen hartslag wel moeten horen of je moet er gewoon zelf 1 kopen

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh ja, en idd olie of gel. Veel... :p.
    Heb ook wel eens bodylotion gebruikt, en dat ging ook goed.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik spray altijd wat zonneolie op me buik en dan hoor je alles perfect hoor! Zonder olie hoor je amper wat.

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lekker vette olie doet wonderen ;)

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Je zou wel wat meer ruis moeten horen als je het apparaatje over je buik beweegt. Dat hoor ik tenminste bij mijn angelsound zelfs zonder olie. Zonder olie kon ik het hartje niet horen, daar had ik echt olie voor nodig.

9. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik gebruik veel babyolie maar ik hoor echt niks.

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dan zou ik toch maar eens een andere angelsound kopen hahaha :p denk echt dat die dan stuk is anders zou je zelf dood zijn :p

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dan denk ik dat hij niet meer werkt :(

12. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ga denk ik eerst een nieuwe batterij proberen voordat ik m weggooi. Ik hoor namelijk wel een soort lichte zoem als ik m aanzet.

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik zou ook nieuwe batterijen proberen want als ik de mijne op het hardste zette deed het geruis en andere lawaai dat ik hoorde pijn aan mijn oren (gewoon op en af de buik zetten maakt bij mij al veel gekraak)!

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Daarbij hoeft het nog niet zo te zijn dat je met 12 weken het hartje hoort: je zegt al dat je baarmoeder gekanteld ligt, dus dan zou het nog wel heel eventjes kunnen duren... Bij de VK al wel gehoord?

15. ingridenremco

28 jun 2008
    21
    0
    0
    verpleegkundige
    DEN HAAG
    je kan water en olie gebruiken.
    maar ik had het ook rond 15 a 16 weken dat ik niets hoorde en toen legde mijn man het op mijn buik en toen hoorde we het wel.
    succes ermee.
    groetjes ingrid

16. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb het gisteravond weer even geprobeerd met nu een nieuwe batterij en ik was inderdaad bijna doof! hahah Het lag dus zeker aan de batterij.

Nu hoorde ik nog geen hartje wel een langzame hartslag (een soort ruis geklop) Volgens mij moet dat mijn eigen hartslag zijn.

@ Rozemarijke: Ik heb alleen een inwendige echo gehad bij de VK dus geen hartje gehoord via zo;n apparaat. Weet je toevallig wanneer je baarmoeder zich op zal richten als hij gekanteld ligt?

Liefs, Mickey

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook een naar achter gekantelde baarmoeder, wij hoorden bij de vk het hartje voor het eerst met 15 weken geloof ik. Maar toen had ik de kleine ook al gevoeld :D
    Wij horen het hartje ook sinds 15 weken met de angelsounds.
    Je moet wel goed onderin zoeken zeg maar, echt in de buurt van je schaambeen.

Groetjes Marijke

18. Niet meer actief

Ik heb de angelsound net besteld

19. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Goh, ik had er ook eentje.

Af en toe hoorde ik in de verte eens iets,
    maar meestal was het ook niet veel hoor :)

Ik heb mij altijd vastgeklampt aan de bezoeken aan de gyneacoloog. Daar kreeg ik het hartje tenminste duidelijk te horen!

20. ingridenremco

28 jun 2008
    21
    0
    0
    verpleegkundige
    DEN HAAG
    die langzame hartslag is inderdaad van jou zelf gewoon nog een beetje oefenen en dan komt het vanzelf want het hartje van je kindje gaat echt veel vlugger.
    ik had met 9 weken een echo via mijn buik en met 6 weken inwendig.

liefs ingrid

Deel Deze Pagina