hoi allemaal, vorige week kocht ik een pak luiers zoals altijd. alleen nou zaten er andere luiers in, eerst dacht ik dat de bumblies veranderd waren maar toen ik gisteren nog een pak kocht zaten de "oude" bumblies er weer in. vind de luier die er per ongeluk in zat wel erg fijn. vandaar mijn vraag. sorry voor de gedraaide foto.. View attachment 446082
Nee dat zijn de luiers van de Aldi. Lidl gebruik ik ook altijd maar dat heeft niet zo'n plaatje bij mij
ik dacht ook al dat het geen lidl was, die zijn geloof ik donkergroen zonder beestje.. dus het is de luier van de aldi?
volgens mij inderdaad een aldi luier. Geen lidl luier, want die gebruik ik en die hebben een ander plaatje.
Kan het een oude van bumblies zijn? Ik weet dat die begin 2014 zijn veranderd. Misschien dat dit nog een oud pak was?
Aldi ziet er ook anders uit als je op Google zoekt. Maar soms veranderen ze wel die illustraties enz dus het zou natuurlijk kunnen
dat zou idd ook nog kunnen, ik gebruik pas sinds mijn dochtertje in maat 3 zit de bumblies, voorheen altijd kruidvat..
Ik zeg Aldi, Bumblies of Jumbo...komt mij wel bekend voor en dit zijn de merken die ik wel eens gehad heb als ik even zonder Kruidvatluiers zat