hallo, ik wil mijn kerel het grote nieuws vertellen met een cd. ik ben het net al aan het afzoeken naar liedjes die over zwangerschap of papa gaan. ik heb al marco borsato maar kom niet echt verder. hebben jullie tips ?
Pluys Wat dacht je van Rafaella - Jouw Ogen Rafaella - Eeuwig en Altijd Vooral die eerste is erg mooi om aan je mannetje te geven... de laatste zin is zo lief '' wat zou het mooi zijn, als het jouw ogen heeft'' Ik krijg er altijd tranen van in mijn ogen! Veel plezier!
weet niet of je die ook hebt van Marco borsato Vaderdag... en butterfly kisses van bob Carlise is ook mooi.. groetjes
O, nog eentje die je niet mag vergeten! Don mclean, wonderful baby.... Blijft een topper. Was maanden geleden op tv bij een reclame dat je zo'n lieve baby in een couveuse ziet liggen. Hubbie heeft toen speciaal de klanten service gebeld van hun om te vragen van wie dat liedje was
Guus Meeuwis heeft een mooi nummer op zijn 10 jaar levensecht cd staan, over de nacht dat zijn vrouw bevallen is van hun eerste kind. Over bevallen dus en niet over zanger mooi wel heeeeeeeel mooi. Al is de tekst voor veel mannen te subtiel, hi, hi. MOOIER DAN IK DACHT De wereld is niet groter Dan dit huis in deze straat En buiten is de stilte Benieuwd naar wat er komen gaat Onze kamer een oase Puur verlicht door maneschijn Zonder ooit iets te verplaatsen Het zal nooit hetzelfde zijn En dan is alles anders Zomaar midden in de nacht Blijkt het leven zoveel mooier Zoveel mooier dan ik dacht Jij oogt vastbesloten Hult je in serene rust Aanvaardt wat er gaat komen Voel ik je als ik je kus Maar ik dreig te verdwalen Ik ben niet zo sterk als jij Maar je hartslag is een gids Het klopt precies voor allebei En dan is alles anders Zomaar midden in de nacht Blijkt het leven zoveel mooier Zoveel mooier dan ik dacht Ik voel je hand vast in de mijne Nu is liefde pure kracht Het heeft de twijfel doen verdwijnen Ons naar een hoger plan gebracht Het verstand laat ons alleen De natuur neemt het weer over en Geeft ons het gevoel Alsof we kunnen toveren En dan is alles anders Zomaar midden in de nacht Blijkt het leven zoveel mooier Zoveel mooier dan ik dacht Je hebt het leven in je armen En de parels op je wang Het is een beeld dat ik bewaren wil Mijn hele leven lang En dan is alles anders Zomaar midden in de nacht Blijkt het leven zoveel mooier Zoveel mooier dan ik dacht
Dat liedje van treintje oosterhuis is een echte aanrader! Zo'n mooi nummer! De melodie lijkt een beetje op dat nummer voor maxima op hun trouwdag.
ik ga ook voor de vaders van herman van veen. super mooi nummer Een kindje dragen, negen maanden, dag en nacht, is dat niet zwaar? Ik heb horen zeggen dat dat zeer doet, zalig zeer doet, is dat waar? Zo'n klein kindje voelen groeien zomaar diep onder je vel, ach, wat weten vader weinig. Voor een vader is het kinderspel. ach, wat weten vader weinig. Voor een vader is het kinderspel. Een kindje wiegen, is dat lastig een papje koken, hoe doe je dat? Hoe leer je zo'n kind in het potje plassen? En hoe zet je zo'n kind in bad? Het heeft al weer een snotterbel en zijn pamper is kletsnat Heeft het dorst of heeft het honger, of is het moe, hoe weet je dat? Heeft het dorst of heeft het honger, of is het moe, hoe weet je dat? Wil het melk of wil het water, een appel, een peer of een stukje brood? Van waar komen nu plots die traantjes en wat zijn die billen rood. Vader moet nog zoveel leren. Kom, neem dat kind maar op je schoot. Wieg het zachtjes in je armen. Voor je het weet is het kindje groot. Wieg het zachtjes in je armen. Voor je het weet is het kindje groot.
ik heb gister de cd gemaakt en het aan mijn man gegeven. Ik had een mand met daar allemaal kado's in zoals het boek "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" een borrelglaasje met een klein flesje jenever, een rol beschuit met roze en blauwe muisjes erbij, een mooie kaart met een gedicht erop, een tijdschrift "kindje op komst" en de positieve zwtest. Hij vond het allemaal erg mooi en leuk. hij was er helemaal stil van en had ook snel een slok jenever genomen. Vandaag draait hij de cd helemaal blauw !
dank je wel! ben nu druk bezig om dingen te verzinnen om het aan de toekomstige opa's en oma's te vertellen. dus als iemand nog tips heeft hou ik me aanbevolen....