Beroerd voelen na zoute snack.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Trotsemama1986, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik heb net heerlijk een erg zout tussendoortje gehad en voel me sinds die tijd ineens heel erg licht in mijn hoofd. Ik heb het warm en krijg lichtelijk hoofdpijn..
    Weet iemand wat dat kan zijn?
    Ik heb normaal altijd een lage bloeddruk.. Daarom eet ik ook nog gewoon erg zoute dingen.
    Afgelopen dinsdag was mijn onderdruk 70, maar dit was vlak na een half uur fietsen (2 minuten nadat ik van de fiets af kwam). Normaal is die tussen de 55 en 65.

Ik voel me nu best raar en weet niet echt goed hoe ik het allemaal moet omschrijven.
    In ieder geval overduidelijk licht in mijn hoofd, het ineens warm hebben, lichte hoofdpijn en oh ja,.. heb ineens heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel dorst.. drinken helpt niet zeg maar!

Is het normaal?

2. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Niemand die weet wat het zou kunnen zijn?

3. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    geen idee, ik heb dat sommige dagen ook dat ik blijf dorst hebben, al kan ik geen water meer zien

(soms zelfde met eten, pas gegeten, en toch lijkt het alsof ik een lege maag heb)

mss es AAN je vk vragen?

4. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Maar wat ik zo gek vind is dat het een soort van aanval is nadat ik wat extreem zouts gegeten heb..

5. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik heb dat ook vaak. ik heb ook een lage bloeddruk.
    ik denk zelf dat het komt dat er tussen je onderdruk en je bovendruk teveel verschil zit ofzo.

Deel Deze Pagina