Ik heb de maxi cosi van lief en ben nu op zoek naar een mooie voetenzak of wikkeldoek oid voor erin. Ik had een hele mooie oranje maar die past er niet echt bij. Tips zijn welkom, onze baby verwachten we in juli maar onze docer had veel moeite met warmhouden dus ik wil toch een voetenzak voor de zekerheid. We hebben deze stoel; autostoel 0+ Mark | lief! lifestyle Tips zijn welkom.
Past Snoozebaby er niet bij? En dan bedoel ik die met labels en ruitjes/geblokt aan de binnenkant. Weet niet of dat is wat je zoekt, het is meer een wikkeldoek met ruimte voor de beentjes die je ook als voetenzak in een mc kunt gebruiken.. Maar ik dacht eraan. Van maxi cosi zelf heb je ook heel veel kleuren voetenzakken, misschien de moeite waard om een keer te kijken in een babyzaak.
Ik heb exact dezelfde autostoel en dezelfde vraag als de TS. Ik klikte op de link en zit nu echt met tranen in mijn ogen van: woooooooow. Oh my lord, mijn hormonen. This is so pretty! Thank youuouououououououo!
@wendy424 bedankt ik ga even voor dat dekentje kijken! @enbee ja die had ik ook gezien maar alleen overal uitverkocht in de goede kleur. Ik ga binnenkort zeker ook maar de babywinkels af. @mama0103 ja hij is leuk he. Ben er ook heel blij mee^^! @joycey wat leuk dat je dezelfde hebt!
Als je hem binnen heb, check de kap!! Veel maxicosi's hadden en slechte kap. (Te strak waardoor het scheurt, of zo strak dat hij er niet op kan)
Ja hij gaat inderdaad wel erg strak ja! Mja, denk dat het uiteindelijk wel wat losser wordt tijdens het gebruik? Of ben ik nu heel erg optimistisch?
Nou ik heb gelijk even gekeken en hij past inderdaad niet. Maar ik heb met de maxi cosi van onze dochter destijds de kap er ook weinig op gehad.
Nou mijn man heeft de kap er wel op gekregen, hij zit inderdaad strak maar niet het idee dat hij kan scheuren oid. Dekentje vindt man niet leuk dus ik blijf nog maar even zoeken naar een goed alternatief. morgen misschien even langs een paar babywinkels.
Ik werkte namelijk bij lief.. Wij hebben veel kappen terug moeten sturen van deze maxicosi. Laat hem een paar dagen zo strak zitten en kijk bij die witte( dacht ik) drukknopen of hij daar niet scheurt..
Oh men, ik baal! Dat dekentje van Dooky heeft een totaal andere kleur dan de autostoel. Dat past eigenlijk totaal niet goed bij elkaar.
TS; heb je al iets bijpassend gevonden? Ik heb mijn zoektocht weer hervat na enkele (teleurstellende) mailtjes/telefoontje met de klantenservice. Ik ga de deken waarschijnlijk terugsturen en iets anders zoeken. Tot nu toe zag ik dat Little Dutch een wiegdeken heeft die 'redelijk' in de buurt komt, maar dan vraag ik me af of hij niet té donker is. Little Dutch Wiegdeken 75 x 100 cm - Kobalt Blauw Ruitje Volgens de winkel deed ik erg moeilijk Als ze het aanprijzen als een product van Lief! lifestyle, het het Lief!-etiketje draagt, als het op hun eigen website staat dat je de look van je autostoeltje compleet kunt maken én het patroon ongeveer gelijk is aan dat van de autostoel, mag je uiteraard niet verwachten dat het ook daadwerkelijk de kobaltblauwe kleur heeft van diezelfde serie. Het product waren in compleet andere fabrieken gemaakt en de kleuren weken af omdat de foto's in een fotostudio waren gemaakt en ze verkopen hem al jaaaaaaaren en het is een erg populaire serie en er had nog nooit iemand over geklaagd; daarom gingen ze de website ook helemaal niet aanpassen. Hoe bestond het dat ik het zo verkeerd heb begrepen - en excuses voor het feit dat ik het verkeerd begrepen heb Nou ben ik het daar uiteraard helemaal niet mee eens en vind ik het alles behalve mijn schuld en dat ze er maar fijn mee in de plomp kunnen zakken, heb ik daar verder niet zoveel aan. Misschien moet ik het mij maar niet al te moeilijk maken en gewoon voor WIT kiezen in plaats van een bijpassende kobaltblauwe deken te gaan. Tenzij iemand nog meer tips heeft??? Zo gaan we de deur niet uit hoor