Moederfiets HEMA

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door butterfly83, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hallo allemaal,

Liep vandaag door de stad en zag de moederfiets bij de Hema staan.
    Vond de kleuren erg mooi en de fiets leek me wel goed (heb er geen bal verstand van..) Ik heb er een stukje op gefietst en hij fietste lekker.
    Ik heb de fiets in mijn spontane bui maar meteen besteld en kan hem morgen al ophalen. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft?
    Eenmaal thuis gekomen begin ik toch weer te twijfelen of ik er wel juist aan heb gedaan, zie ook nergens iets staan van garantie?

Groetjes Butterfly

http://www.hema.nl/nl-NL/nieuws/brochur ... ethod=menu

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wat ik me afvraag/..is het stuur ook extra breed of niet?

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    stuur is extra breed volgens de beschrijving, ik kan me voorstellen dat je hem gekocht hebt als hij lekker fietst, ik vind hem ook erg mooi om te zien!

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ik zag 'm ook staan, en vond 'm er goed uitzien! Voor mij is 'ie te laag (ben 1.86). Maar als hij goed fietste, is het toch prima! Hoop dat 'ie goed gaat bevallen...

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik ben niet zo groot, 1,62 dus voor mij inderdaad prima. Ik heb nog even gebeld met de hema en er zit 2 jaar garantie op, lijkt me wel redelijk..

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ow dat is inderdaad lekker,..
    is inderdaad een mooie fiets..
    voor niet al teveel geld.
    zelf heb ik de sparta amazone trendy maar gekozen omdat ik vrij zwaar ben en niet zo held ben op de fiets ;) en heel lang.

nou succes met je mooie fiets en geniet ervan :)

7. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Nou heb de fiets in huis maar baal toch wel een beetje. Er zitten een paar lichte beschadigingen op en het lijkt wel of de pakjesdrager er scheef op is gemonteerd.. Hij zit wel stevig vast maar het lijkt scheef. Ik weet dat ik niet veel mag verwachten van een fiets van 300 euro, maar wat moet ik hier nu mee?

Volgens mij heb ik trouwens het showmodel gekregen, hoef namelijk niks te monteren. Dit verklaard misschien de beschadigingen?

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik zou wel even doorgeven dat ie beschadigt is dan hoor! want je betaalt 300 voor een nieuwe, geen beschadigde!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zeker melden! Al kost ie 20 euro, dan nog moet ie netjes afgeleverd worden!

10. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Heb de fiets even goed bekeken en er zitten twee oppervlakkige beschadigen op. Niet heel erg maar ook niet netjes. Het dilemma is alleen dat als ik het meldt bij de hema ze natuurlijk de beschadigingen willen zien. We hebben net met veel moeite (speciale auto geleend) de fiets opgehaald. Het is namelijk te ver om er even heen te fietsen. Dat is het me eigenlijk niet waard. Dat de pakjesdrager scheef zit vind ik eigenlijk vervelender, ben benieuwd of dit bij alle fietsen zo is of alleen bij die van mij.. Omdat dit het showmodel is kan ik niet even stiekem kijken bij de fiets in de etalage. Als dit niet zo hoort dan mogen ze wat mij betreft de fiets terug nemen en een nieuwe bestellen...

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Gewoon opbellen en uitleggen dat je niet naar de winkel kunt komen. Dan bied je aan er wat foto's van te maken en te mailen bijv. Ja, of een nieuwe of korting!

12. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Gewoon bellen hoor. Dit hoort niet. Hema is normaal erg klantvriendelijk, die doen daar echt wel wat mee. Vind het trouwens raar dat je ongevraagd een showmodel hebt gekregen. Dat hadden ze je moeten melden. En dan had je nog wat kunnen afdingen bijv.

13. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Bedankt voor de reacties, ik mag de fiets morgen om komen ruilen. Helaas kon het alleen maar op deze manier en het zat me toch niet lekker om de fiets te houden. Ben blij dat ik het gedaan heb en nou maar hopen dat ik morgen een beter examplaar mee krijg!

14. Female

Female Niet meer actief

Ik houd de reacties en ervaringen hier even goed in de gaten, ben erg benieuwd!

15. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Nou heb vandaag de fiets omgeruild en deze is goed! Hij fietst heerlijk en ziet er mooi uit! Je kan zo ongeveer alles verstellen zodat je het precies op jouw maat kan aanpassen. Er is al eerder genoemd dat de fiets niet heel groot is, voor mij perfect maar als je lang bent dan is het misschien niet zo handig. Ik ben in ieder geval heel blij met mijn aankoop!

Deel Deze Pagina