Afgelopen dagen flink huisgehouden vandaar een hoop spullen te koop aangeboden. Alles is in zeer nette staat en zonde als het hier niet meer wordt gebruikt. Ik vraag nergens de hoofdprijs voor en sta open voor biedingen. Ik ben nog lang niet klaar met ruimen dus er zullen nog vele spullen gaan volgen. Advertenties van Ilona uit Duiven , Gelderland - Marktplaats.nl O.a ook merken als Tommy hilfiger, Replay, Noppies, HEMA, L.O.G.G - Herenjas - Dames jas - Draagzak - Boeken - Schoenen - Baby kleding Jongen en meisje - Siergordijnen - Cameratas - Spijkerbroek Heren.
Baby Bjorn Active Zwart/rood: Marktplaats.nl > Baby Bjorn Active zwart/rood - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken Het boek van Sonja Bakker: Marktplaats.nl > Bereik je ideale gewicht! Sonja Bakker - Boeken - Kookboeken Noppies: Marktplaats.nl > Noppies truitje met lange mauw maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Er zijn ook weer nieuwe spullen bij gezet en er komt o.a nog op: Tassen, ducky beau kleding, ongedragen schoenen, knuffels.
Mooi MEXX vestje. Kijk ook eens op marktplaats voor nog meer mooie en leuke kleding voor jongens en meisjes.
leuke nike babyschoentjes. Zie marktplaats en doe een leuk bod. Er komt ook nog kleding van o.a Esprit op.
Hier mijn link naar marktplaats. staan inmiddels alweer nieuwe dingen bij. Advertenties van Ilona uit Duiven , Gelderland - Marktplaats.nl Zoals deze nike sandaaltjes. Ook veel Ducky Beau.
Er is alweer wat kleding verkocht maar er is nog veel meer! Doe een leuk bod! Ik wil er niet de hoofdprijs voor. Mocht je ergens duidelijkere foto's van willen zien dan hoor ik het graag. meerdere dingen kan natuurlijk ook!