show youre baby stuff!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door maryam27, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    Hi dames,

Ik dacht misschien is het leuk als we elkaar foto's laten zien, met van alles wat we hebben gekocht voor de kleine. Zo kunnen we elkaar adviseren en helpen. Ook misschien met leuke aanbiedingen:D

Ik zal binnenkort foto's maken van de kleertjes die ik gekocht heb voor onze kleine knul.
    Maar ik ben zelf nog langgg niet klaar. Wel het standaard assortiment zoals rompertjes, hydrofielluiers, sokjes, etc.
    Nu de next step = leuke hippe jasjes, aangezien we herfst/winter baby's krijgen.
    Mag ook merk zijn. Maar wie kan me adviseren waar ik kan kijken voor leuke jasjes?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zal eens wat foto's maken straks!

Ik heb gisteren bij Prenatal een leuk dik vestje gekocht van de nieuwe collectie, wij krijgen een meisje en echt leuke vestjes was ik nog niet eerder tegengekomen.. Verder heb ik een aantal kleertjes gekocht via internet, kleertjes.com en kinderkledingtekoop.nl..

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    zou inderdaad eerder voor een fijn vestje gaan ipv een echte babyjas, een babyjas is niet echt fijn bij een kleine baby.

4. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    ben benieuwd naar je vestje.
    Ik was er vorige week, maar vond niks echt leuks, was ook nog geen nieuw colletie.

leuke site zeg!
    wel duur zeg die jasjes van timberland.
    Ik denk dat ik ook voor een dik jasje ga, als we naar buiten gaan zit die toch in de reiswieg of in de maxicosi, dan doe ik gewoon nog een extra dekentje over hem heen, mocht het zooooo koud worden.

5. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    dat dacht ik dus ook inderdaad...vestje is beter..:D

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    En dan lekker in een wikkeldoek in de wagen/ wanneer je naar buiten gaat!
    Ik kan niet wachten!:D

7. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    heb gister een jasje gekocht maat 56. dus zal ze zeer weinig aan hebben.. maar was ook maar 2 euro!! hahaha nou als ze em maar 2 keer draagt is het al goed..
    heb er ook 1 in maat 62 en die was ook maar 7 euro. zeeman, makkelijk hoor... als ze de maten wat langer draagt wil ik er wel wat meer aan uitgeven maar vind het zo wel goed...

8. MissT

MissT Niet meer actief

9. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    :D Haar gevulde kast tot nu toe.

Ik heb expres niet teveel gekocht, wil eerst even weten of ze uberhaupt wel maat 50 past en een tijdje heeft voordat ik al die schattige poppenkleertjes aanschaf. :p Maar wil ook nog wat te shoppen hebben als ze er is, lijkt me zo leuk!

Schoentjes heb ik niet gekocht en ga ik ook niet doen, lopen doen ze toch nog lang niet.

10. MissT

MissT Niet meer actief

Super cute Iris :)

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    winterjasje: ik wil dat fleece pak van burberry kopen. lekker een pak ook voor in de draagzak enzo.

12. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik had bij H&M voor mijn zoon een heel pakje gekocht voor buiten.
    Heeft ie amper aangehad omdat het zo'n gepriegel was om hem er in te krijgen. Meestal kreeg hij gewoon een vestje aan en ging dan met Lodger en al zo de kinderwagenbak in.
    Als we terugkwamen en hij sliep dan hoefde je alleen de Lodger maar open te leggen en hoefde hij niet wakker te worden.
    Zoon was van januari.

13. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Mamadaisy, mijn dochtertje is ook van Januari, en wij deden het idd ook zo. Met een lekker warm vestje en dan in de wikkeldoek in de wagenbak (met dekentje) en voor de maxicosi heb je van die warme zakken. je wil zo'n kleine baby echt geen winterjas (proberen) aandoen :( Blijft geen baby meer over....:$:p

14. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    Leuke gevulde babykasten dames!!!

Het jeukt bij mij nu ook hoor!

Nou dan ga ik zeker voor een vestje kijken....en dus ook bij de zeeman, aangezien ze die ook niet lang aankunnen.

hoe ziet die fleece pak eruit, van burberry?

15. misa

misa Niet meer actief

Wij zijn ook net begonnen met kleertjes aanschaffen voor ons mannetje.

Ik heb een shirtje bij prenatal gekocht van mexx (oeps, kon het niet laten!). Een paars/grijs/wit gestreept shirtje met v-halsje, en een wit of grijs zacht broekje erbij (weet nog niet welke kleur).

Ik heb een grijs vestje van 'Lief' te leen van een vriendin. Het is maat 56.
    sweatvest uit de lief! collectie online bestellen en veilig betalen

Ik heb een heeeel gaaf spijkerjasje van prenatal gekocht in de aanbieding. Het is maat 62, al wilde ik graag 68, maar die was er niet meer. De capouchon kan eraf, het is soepele stof. Echt supergaaf! Misschien niet handig, maar dat zullen we nog wel merken.

Verder wat van die hele zachte broekjes van prenatal (wit en grijs) en een stour joggingbroekje (blauw met een witte streep).
    Shirtje van 'papa's kanjer' in het blauw.
    http://www.prenatal.nl/shop/product.aspx?category=peuterenbabykleding&subcategory=Pasgeboreneenprematuur&productid=39180
    Hier wil ik nog graag een blauw gestreept broekje en mutsje bij (van prenatal)!

We hebben in maat 62 bij h&m een shirtje met barba papa erop gekocht! Ook daar een stoer grijs spijkerbroekje in maat 62 gekocht! Lijkt op deze in grijs: H&M Shop Online

Vind het allemaal zo leuk!!!!!

16. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0

leuke spulletjes zeg!

Deel Deze Pagina