Hoi, Ik heb al een tijdje een onverklaarbare pijn in mijn rechterzij. Was vorig weekend naar de huisarstenpost geweest omdat we bang waren voor een nierbekontsteking, maar mn urine was schoon dus ik sta nu een beetje voor een raadsel. Ik weet dat het van alles kan zijn, of misschien hoort het wel gewoon bij de zwangerschap? Ik hoop iniedergeval dat jullie ideeën hebben! Groetjes
Misschien heb je last van je banden?? had ik rond die periode ook behoorlijk, nare steken zijn het. Alles gaat nu goed oprekken, misschien dat het daar van komt???
Ja dat hoop ik, maar het voelt toch als mn nier. Maar neem aan dat er dan iets in de urine te zien zou moeten zijn.. kga morgen wel even langs de huisarts..
hahaha, nee idd. bij jullie is het ook zo spiegelglad??? Moest net op de fiets naar de vk, heb stukken gewoon moeten lopen. Niets aan zo! haha Maar heeft ze je een beetje gerust kunnen stellen, of kunnen vertellen waar de pijn vandaan komt??
Haha ja precies. Ik heb het overleefd! Het waren mn darmen, ik heb transipeg gekregen, een laxeermiddel.. urine was schoon en heb ook geen koorts dus nierbekontsteking is uitgesloten Dus gelukkig maar!
oh, fijn om te horen he, dat het je darmen maar waren. Al kan ik uit ervaring spreken dat ook dat heel veel pijn kan doen!! En dat wordt alleen maar erger. Ik drink ook laxeersiroop. Het werkt best goed, gelukkig wel!! Ik hoop dat de pijn snel wat minder wordt!!